کد خبر : 1799154 | 28 آذر 1400 ساعت 15:23 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

جنجال در دیدار خیبر و مس شهر بابک

دو تیم لیگ یکی خیبر خرم آباد و مس شهربابک در شرایطی امروز در مرحله یک شانزدهم برابر یکدیگر قرار گرفتند که شاگردان ویسی با دو پنالتی از حریف پیش افتاده‌اند.

جنجال در دیدار خیبر و مس شهر بابک

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد در زمین خود برابر مس شهربابک با دو پنالتی از حریف پیش افتاده تا این موضوع با واکنش وحید رضایی همراه شود.

 

وحید رضایی سرمربی موفق شهربابک که فصل گذشته این تیم را به لیگ دسته اول آورده است، در شرایطی که در مرحله قبلی جام حذفی توانستند ملوان بندرانزلی را از پیش رو بردارند، امید زیادی داشتند تا برابر شاگردان عبدالله ویسی نیز به نتیجه مطلوبی دست یابند.

داور در این بازی اما با اعلام دو پنالتی به سود خیبر خرم آباد، کار را برای مس شهربابک سخت کرد. مهرداد قنبری و فرزاد محمدی زننده دو گل خیبر خرم آباد در این بازی و در نیمه اول هستند.

نکته جالب توجه اینکه بعد از اعلام دومین پنالتی به سود خیبر خرم آباد، وحید رضایی نسبت به عملکرد داور معترض شد و دستور به خروج بازیکنان تیمش از زمین داد تا بازی برای دقایقی مختل شود.

 

این اتفاق باعث شد تا برای دقایقی این بازی متوقف شود و در نهایت اما دو تیم به زمین بازگشتند. این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود خیبر خرم آباد دنبال می شود.

دیدگاه‌ها