کد خبر : 1799161 | 28 آذر 1400 ساعت 16:15 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

نساجی 1-آرمان گهر0؛ برد اقتصادی شاگردان ساکت

نساجی با پیروزی مقابل حریف دسته اولی خود به جمع 16 تیم نهایی جام حذفی راه یافت.

نساجی 1-آرمان گهر0؛ برد اقتصادی شاگردان ساکت

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی مازندران که هفته گذشته صدمین بازی خود در لیگ برتر را جشن گرفت امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان تیم دسته اولی آرمان گهر سیرجان بود؛ تیمی که با حضور در رتبه سوم جدول رده بندی جزو مدعیان صعود به لیگ برتر است.

شاگردان ساکت الهامی طی سه بازی اخیر خود در لیگ برتر، شکستی متحمل نشده و با روحیه ای بالا در این مسابقه حضور پیدا کردند و در سمت مقابل آرمان گهر با هدایت قاسم شهبا، طی چهار بازی اخیر خود در لیگ دسته یک، شکست ناپذیر ظاهر شده بودند تا مسابقه امروز، صحنه تقابل تیم های شکست ناپذیر چند هفته اخیر باشد.

 

مسابقه نساجی و آرمان گهر از ساعت 14 امروز با قضاوت مهدی جبرئیلی در ورزشگاه امام علی سیرجان شروع شد و نساجی که فصل گذشته با شکست مقابل ملوانِ دسته اولی از دور رقابت های جام حذفی کنار رفته بود با تمام قوا در برابر آرمان گهر حضور پیدا کرد و توانست با باز کردن دروازه این تیم، برنده راهی رختکن شود. حسن نجفی در دقیقه 27 موفق شد گل اول این بازی را برای نساجی به ثمر برساند. در نیمه دوم گل دیگری را شاهد نبودیم و نساجی موفق شد با همان نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود گذشته و به جمع 16 تیم نهای جام حذفی راه یابد.

 

دو تیم بازی امروز را با ترکیب زیر شروع کردند:
نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیر مهدی جانملکی، مرتضی منصوری، حسن نجفی، احسان قهاری، اکبر صادقی، مهرداد عبدی، رضا جعفری، فرزاد زامهران، محمد مهدی نظری

 

آرمان گهر: آیدین قویدل، رضا فرجی، آرمان اکوان، امین عباسی، رضا محمودآبادی، رضا دهقان، سجاد حسامی، ایمان رازانی، امیر محمودآبادی، علی وزیری پناه، امین اسدی

دیدگاه‌ها