کد خبر : 1799165 | 28 آذر 1400 ساعت 16:36 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

خیبر خرم آباد 3 مس شهربابک 1

جام حذفی / شاگردان ویسی در جمع 16 تیم برتر

نبرد تیم‌های لیگ یکی در جام حذفی به سود سفیدپوشان خیبر به پایان رسید.

جام حذفی / شاگردان ویسی در جمع 16 تیم برتر

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های خیبر خرم آباد و مس شهربابک که هر دوی آن‌ها در دسته اول فوتبال ایران حضور دارند، امروز در جام حذفی و در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف هم رفتند؛ خیبری‌ها در مرحله قبلی موفق به حذف شهرداری همدان شده بودند و مس شهربابک توانسته بود با شگفتی‌سازی ملوان بندرانزلی را از گردونه رقابت‌ها خارج کند.

 

نیمه اول مسابقه در شرایطی پیگیری شد که شاگردان عبدالله ویسی نمایش بهتری از خود نشان دادند و توانستند صاحب 2 ضربه پنالتی شوند؛ البته که این ضربات پنالتی به شدت مورد اعتراض کادرفنی مس قرار گرفت و آن‌ها بعد از اعلام دومین ضربه پنالتی به سود خیبر، حاضر به ادامه بازی نبودند و بازی برای دقایقی به حاشیه کشیده شد.

گل اول را مهرداد قنبری از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و پنالتی دوم به دست آمده توسط فرزاد محمدی به گل رفت تا نیمه نخست برتری 2 گله شاگردان ویسی به پایان برسد؛ گفتنی است که به دلیل حواشی به وجود آمده و اعتراضات کادرفنی مس در نیمه اول، داور بازی 7 دقیقه اعلام وقت اضافی کرد.

 

1675418

 

در نیمه دوم، وحید رضایی سرمربی جوان مس چند تغییر را در ترکیب تیمش به امید تغییر نتیجه انجام داد که تعویض‌های او مثمر ثمر بود و میلاد شعبانلو که در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شده بود، توانست با شلیکی دیدنی دروازه خیبر را فرو بریزد و اختلاف را به حداقل برساند.

بعد از گل تماشایی شعبانلو، شاگردان رضایی یکپارچه برای زدن گل تساوی حمله می‌کردند اما خط دفاعی خیبر روز خوبی را پشت سر گذاشت و شاگردان ویسی به خوبی توانستند مقابل حملات مسی‌ها ایستادگی کنند و در مقابل به دنبال گل سوم بودند.

 

بازی پربرخورد و جنجالی دو تیم در نیمه دوم هم ادامه‌دار بود و مجید محمدی داور مسابقه 6 دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم نیز اعلام کرد؛ در دقیقه 90+5 علی صفیا توانست خیال ویسی را راحت کند و گل سوم را برای خیبر به ثمر رساند.

 

1675419

 

 با گل لحظات پایانی صفیا، بازی با برتری 3-1 خیبر به پایان رسید تا شاگردان عبدالله ویسی یکی از 16 تیم شرکت‌کننده در مرحله بعدی جام حذفی باشند.

دیدگاه‌ها