کد خبر : 1799169 | 28 آذر 1400 ساعت 16:49 | 6.4K بازدید | 3 دیدگاه

صعود با 120دقیقه حمله!

آلومینیوم 2- فجر 0؛ شاگردان خطیبی در حذفی هم می‌تازند!

آلومینیوم با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل فجرسپاسی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

آلومینیوم 2- فجر 0؛ شاگردان خطیبی در حذفی هم می‌تازند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم های لیگ برتری از مرحله یک شانزدهم نهایی وارد مسابقات جام حذفی شدند و بعد از انجام قرعه کشی تنها شاهد دو تقابل تماما لیگ برتری بودیم؛ یکی از این تقابل ها مربوط به دیدار تیم های آلومینیوم اراک و فجرسپاسی شیراز می شد؛ این دیدار امروز از ساعت 14 در ورزشگاه امام خمینی اراک و با قضاوت یاسر همرنگ آغاز شد.

 

آلومینیوم اراک طی ده هفته نخست لیگ برتر هیچ شکستی متحمل نشده و با دریافت تنها دو گل و بازی هایی زیبا هم اکنون با 20 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی است. حریف این تیم در بازی امروز، فجرسپاسی بود که در اولین فصل بازگشتش به لیگ برتر، بد کار نکرده و با 10 امتیاز دوازدهم است.

 

دو تیم بازی امروز را با ترکیب های زیر شروع کردند:
آلومینیوم: عرفان اسفندیاری، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، امید سینگ، علیرضا نقی‌زاده و نیما درودی

فجرسپاسی: حسین ملک‌علیایی، امید منصوری، علی ملایی، رضا خانی، محمدرضا خدری، علی نبی‌زاده، حمید نعمتی، اتابک زارعی، شهرام گودرزی، میلاد احمدی و سجاد عبدویی بازیکنان منتخب علی‌اصغر کلانتری

 

1675425

 

 

شرح بازی:


نیمه اول: آلومینیوم بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و در همان 20 دقیقه نخست چند موقعیت خطرناک را روی دروازه فجر ایجاد کرد؛ شوت دیدنی آریا کیا که ریباند آن را قاید رحمتی در موقعیت آفساید به گل تبدیل کرد، اولین موقعیت خطرناک این بازی بود. اراکی ها به حملات خود ادامه دادند و می توانستند در دقیقه 28 با ضربه سر دیدنی هوشمند به گل برسند که این ضربه با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. فجر در ادامه کار را متعادل کرد و موقعیت هایی هم روی دروازه آلومینیوم داشت اما نیمه اول در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.


 

1675427

 


نیمه دوم: بازی در 45 دقیقه دوم خیلی زیبا شروع شد و آلومینیوم روی یک ارسال ایستگاهی خطرناک تا آستانه باز کردن دروازه فجر پیش رفت اما توپ از کنار دروازه با اختلاف اندک به بیرون رفت. در ادامه شاهد تداوم حملات اراکی ها بودیم ولی فجر هم چند موقعیت در این میان ایجاد کرد که اگر کمی خوش شانس بود می توانست دروازه را باز کند. با نزدیک شدن به دقایق پایانی از تب و تاب بازی کاسته شد و بازی با نتیجه 0-0 به وقت های اضافه کشیده شد.

 

وقت های اضافه: در شرایطی که فجر بازی خوبی در 15 دقیقه نخست انجام داد و حتی می توانست دروازه آلومینیوم را باز کند، میزبان در 15 دقیقه دوم حملات خود را از سر گرفت و روی شوت سرکش قاید رحمتی تیر دروازه حریف را لرزاند. در حالی که 110 دقیقه از تقابل دو تیم گلی به همراه نداشت، شاگردان خطیبی در ده دقیقه پایانی کار دو بار موفق به باز کردن دروازه فجر شدند تا پیش از کشیده شدن کار به ضربات پنالتی، پیروزی را مال خود کنند. امیر هوشمند در دقیقه 110 و امیر نوری در دقیقه 1+120 دو گل میزبان را در این دیدار به ثمر رساندند تا تیم شان راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شود.

دیدگاه‌ها