کد خبر : 1799173 | 28 آذر 1400 ساعت 16:59 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

کرمان به قطب فوتبال تبدیل شده است؛

الهامی: این باخت به نفع حریف بود

سرمربی تیم نساجی معتقد است که کرمان در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های فوتبال ایران است.

الهامی: این باخت به نفع حریف بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی موفق شد میهمان خود آرمان گهر را در سیرجان با یک گل شکست داده و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند. ساکت الهامی، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از این بازی با تمجید از پیشرفت فوتبال کرمان گفت: ابتدا باید در مورد استان کرمان صحبت کنم که به آن عرق و علاقه دارم و دوست دارم آسیایی شدن نماینده این استان را ببینیم. نمی خواهم بگویم که کرمان به قطب فوتبال تبدیل می شود بلکه این اتفاق افتاده است.

 

او افزود: کرمان با شیب تندی در حال پیشرفت کردن است و این می تواند برای کل استان های کشور زنگ خطر باشد چرا که کرمان با این سرعت حتما از مازندران، خراسان رضوی و آذربایجان عبور خواهد کرد و رقیبی سرسخت برای استان های تهران و اصفهان می شود.

سرمربی نساجی در مورد پیروزی تیمش مقابل آرمان گهر گفت: شروع کار برای تیم های لیگ برتری همیشه سخت است، مخصوصا اگر حریف یک تیم دسته اولی خوب باشد. حدس می زنم اگر شرایط به نفع این تیم باشد، لیگ برتری خواهد شد. آنها در اواخر بازی خیلی ما را اذیت کردند. با توجه به شرایط جغرافیایی استان کرمان و ارتفاع آن، تیم های حریف معمولا از دقیقه 70 به بعد کم می آورند و ما هم این گونه بودیم.

 

الهامی با اعلام اینکه شکست در بازی امروز می تواند باعث معطوف شدن صد در صد تمرکز آرمان گهر برای صعود به لیگ برتر باشد گفت: این باخت به نفع آرمان گهر شد چرا که آنها می توانند در ادامه با خیال راحت و بهتر برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند. هیچ کدام از داوران جوان بازی را نمی شناختم ولی از آنها هم تشکر می کنم. باید مثل مربیان که شرایط برای حمایت از جوانان مهیا است، به داوران جوان هم اعتماد کنیم. فدراسیون فوتبال باید بین داوران و مربیان اعتماد به وجود بیاورد چرا که اگر در این مقطع چنین اتفاقی رخ ندهد، دیگر نخواهد توانست این کار را انجام دهد.

 

دیدگاه‌ها