کد خبر : 1799183 | 28 آذر 1400 ساعت 17:16 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

شهبا: برنامه ای برای جام حذفی نداشتیم

سرمربی تیم آرمان گهر بعد از شکست مقابل نساجی در جام حذفی اعلام کرد که برنامه تیمش موفقیت در لیگ دسته اول است.

شهبا: برنامه ای برای جام حذفی نداشتیم

به گزارش ورزش سه، تیم آرمان گهر سیرجان امروز در ورزشگاه امام علی میزبان نساجی مازندران بود؛ این دیدار که در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار شد، با برتری یک بر صفر تیم میهمان همراه بود. قاسم شهبا، سرمربی تیم آرمان گهر در نشست خبری پس از بازی گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و تیم برنده و بازنده با یک بازی مشخص می شود. البته برنامه و هدف گذاری ما این جام نبود و فقط به دنبال ارائه یک بازی آبرومندانه مقابل نساجی بودیم.

 

وی افزود: بچه ها بازی باکیفیتی را ارائه کردند و موقعیت های خوبی داشتیم ولی قسمت نبود که به گل برسیم. از این بعد دیگر تمام تمرکزمان روی بازی های لیگ یک خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم در این رقابت ها موفق باشیم. 

 

سرمربی آرمان گهر در واکنش به صحبت های مثبت الهامی در خصوص آرمان گهر و فوتبال کرمان، تاکید کرد: ایشان لطف دارند، تیم ما بازیکنان باکیفیتی دارد و اگر بتوانیم خودباوری لازم را کسب کنیم، نتایج بسیار خوبی رقم خواهیم زد. باید این بازی را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را روی بازی های لیگ معطوف کنیم تا بتوانیم پایانی خوشی را رقم بزنیم.

 

شهبا در پایان با اشاره به این نکته که قرار است کمک هایی به تیم آرمان گهر شود گفت: صحبت هایی شده و قرار است که به تیم کمک کنند تا شرایط بهتری داشته باشد. تیم ما 35 نفر دارد و سعی می کنیم که از همه نفرات استفاده کنیم. بحث بازیکن بومی و غیربومی هم مطرح نیست و همه به عنوان یک تیم باید در کنار هم تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها