کد خبر : 1799190 | 28 آذر 1400 ساعت 17:32 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

در لیگ یک هم در این حد خوب بازی می‌کنیم؛

اشکش: پنالتی نگرفتند اما داور انسان پاکی است

سرمربی استقلال ملاثانی با احترام نسبت به عملکرد داور، اشاره به صحنه پنالتی سوخته تیمش داشت.

اشکش: پنالتی نگرفتند اما داور انسان پاکی است

به گزارش "ورزش سه" ابراهیم اشکش سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی بعد از شکست تیمش مقابل شهر خودرو و حذف از گردونه رقابت‌ها، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی بود و آنهایی که این دیدار را تماشا کردند، از نحوه بازی هر دو تیم راضی هستند. در این بازی شاهد خلق موقعیت‌های متعدد و یک بازی زیبا بودیم، اما قسمت این بود که شهر خودرو برنده باشد.

 

اشکش با اشاره به نمایش خوب تیمش توضیح داد: تیم ما در بیشتر بازی‌هایش در لیگ دسته اول نیز عملکرد خوبی داشته است؛ در 12 بازی گذشته چندین صحنه مشکوک وجود داشت که برای‌مان پنالتی گرفته نشد، اما برای حریفان‌مان پنج شش پنالتی گرفتند. خواست خدا بوده که توپ‌های‌مان به تیرک دروازه خورده، تبدیل به گل نشده یا کم‌دقتی بازیکنان بوده است

 

او خطاب به هواداران تیمش وعده روزهای خوب را داد و گفت: بازی امروز این نوید را می‌دهد که ما در ادامه مسیرمان در لیگ دسته اول که با سایپا در اهواز بازی داریم، ان‌شاءالله بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

 

سرمربی استقلال ملاثانی با اشاره به عدم پیش‌فصل مناسب برای تیمش گفت: تیم ما بدون تمرین و بازی دوستانه در پیش‌فصل وارد مسابقات شد و الان به یک هماهنگی خوب رسیده‌ایم؛ مطمئناً در ادامه مسیرمان در لیگ دسته اول بهتر و بهتر خواهیم شد.

 

ابراهیم اشکش موضع جالبی هم نسبت به عملکرد داور بازی در مسابقه امروز داشت و گفت:  به داوری نمی‌خواهم بپردازم، چون  حسین زمانی و کمک هایش واقعا انسان خوبی است؛ اما یک صحنه توپ به دست بازیکن شهر خودرو خورد که از چشم او دور ماند، اما جای هیچ گلایه ای نیست چون می‌دانیم داور انسان پاکی است.

دیدگاه‌ها