کد خبر : 1799193 | 28 آذر 1400 ساعت 17:42 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

رجب زاده: قشقایی مستحق شکست نبود

مهدی رجب زاده می‌گوید قشقایی مستحق شکست نبوده و تیم‌شان روی یک اشتباه فردی و دادن پنالتی شکست خورده است.

رجب زاده: قشقایی مستحق شکست نبود

به گزارش "ورزش سه"، امروز در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پیکان از تیم لیگ یکی قشقایی شیراز میزبانی کرد و این بازی مسابقه سختی برای دو تیم بود و در نهایت تیم تهرانی با یک گل از روی نقطه پنالتی به مرحله بعد صعود کرد.

 

رجب زاده، سرمربی قشقایی در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: راجع به بحث بازی باید بگویم ما به جهت مشکلاتی که داشتیم نمی‌خواستیم در جام حذفی شرکت کنیم و امروز هم من سعی کردم تلفیقی از بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند و چندتا بازیکن که در شرایط بازی بودند استفاده کنم و بیشتر خط جلوی ما بازیکنانی بودند که فرصت به آنها نرسیده بود.

 

او ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش بیان کرد: شاگردانم خیلی خوب کار کردند و از آنها راضی هستم و در جریان بازی هم ما در دو، سه صحنه می‌توانستیم به گل برسیم که در یک صحنه بازیکن ما دروازه خالی را به بیرون زد. تیم حریف لیگ برتری و قابل احترام بود و شاید در دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشت اما ما نظم‌مان خیلی خوب بود و بچه‌ها خوب دویدند و از آنها راضی‌ام. گلی هم که دریافت کردیم روی پنالتی و اشتباه فردی بود. به هرصورت به پیکان تبریک می‌گویم و اگر بگویم تیم ما مستحق باخت نبود بیراه نگفته‌ام.

دیدگاه‌ها