کد خبر : 1799229 | 28 آذر 1400 ساعت 19:41 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی یک طرفه ولی کم گل شاگردان محرم؛

سپاهان ۱ - شهید اورکی ۰؛ صعود بی دردسر طلایی‌پوشان

سپاهان اصفهان در یک بازی یک طرفه موفق شد حریف لیگ دویی خود را با یک گل از پیش رو بردارد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی سپاهان از تیم کم نام و نشان و لیگ دویی شهید اورکی اسلامشهر میزبانی کرد. بازی با حملات سپاهان آغاز شد و نیمه اول بازی کاملا یک طرفه و در دست شاگردان نویدکیا بود.

 

 

 

1675596

 

 

طلایی پوشان موفق نشدند در چهل و پنج دقیقه نخست از چندین موقعیتی که به دست آورده بودند استفاده کنند تا تیم‌ها با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن بروند.

 

نیمه دوم نیز توپ و میدان در اختیار سپاهانی‌ها بود و پس یک ربع حمله سرانجام مقاومت اسلامشهری‌ها شکست. پاس زمینی در عمق هافبک سپاهان در محوطه به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن درحالی که توسط سه مدافع  احاطه شده بود دفاع حریف را برهم ریخت و با یک پاس کات بک به موقع فرصت گلزنی را برای سجاد شهباز زاده فراهم کرد. تکل بلند آقای گل فصل گذشته لیگ، گل اول بازی را برای سپاهان رقم زد.

 

 

 

1675598

 

 

در سی دقیقه باقی‌مانده نیز سپاهان موقعیت‌هایی داشت اما در کل ترجیح می‌داد بی مهابا و با عجله دست به حمله نزند. سپاهانی‌ها دقایق پایانی نیز با کنترل مسابقه پیروز این نبرد شدند. گرچه شاید خیلی‌ها انتظار یک پیروزی پر گل از سپاهان داشتند اما تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر با انگیزه‌های بالایی مقابل برترین تیم‌های ایران ظاهر می‌شوند و این شکست نزدیک نتیجه خوبی برای بازیکنان شهید اورکی محسوب می‌شود.

 

 

1675597

 

 

1675599

 

1675600

دیدگاه‌ها