کد خبر : 1799235 | 28 آذر 1400 ساعت 20:09 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

پاتوسی بازیکن کلیدی ماست؛

نکونام: به قوچان نژاد نیاز نداریم

سرمربی فولاد اعلام کرد که در شرایط کنونی تیمش نیازی به جذب رضا قوچان نژاد ندارد.

نکونام: به قوچان نژاد نیاز نداریم

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد گام اول در جام حذفی را مستحکم برداشت و توانست میهمان خود شهرداری نوشهر را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. صحبت های جواد نکونام ،سرمربی فولاد در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

 

بابت این تیم به بنگر تبریک می گویم
به محسن بنگر بخاطر داشتن چنین تیمی تبریک می گویم. بدون توجه به نام فولاد جسور و بابرنامه بازی کردند. به ویژه در نیم ساعت اول توانستند کار را کنترل و ما را غافلگیر کردند. مشخص است که روی این تیم کار شده و امیدوارم که در ادامه راه موفق باشند و در لیگ دو نتایج خوبی بگیرند.

 

حق اشتباه در جام حذفی را نداریم
جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و برنده در تک بازی مشخص می شود. ضمن اینکه من معتقدم هیچ بازی آسانی وجود ندارد و بعد از پایان نود دقیقه مشخص می شود که بازی آسان بوده یا سخت. به بازیکنانم هم گفتم که در جام حذفی حق اشتباه نداریم تا بتوانیم موفق باشیم. هر بازی حکم فینال را دارد و باید ببینیم که تا کجا پیش می رویم.

 

 

بازیکنان را تحت کنترل دارم
نکونام در واکنش به این موضوع که صحبت هایش با پاتوسی موثر بوده و این بازیکن امروز توانست مثل بازی با نساجی گل بزند گفت: قطعا همینطور است. من بازیکنان را تحت کنترل دارم. چون آنها را دوست دارم و می خواهم پیشرفت کرده و به موفقیت برسند. جلسات خوبی با او داشتم و خودش هم ناراحت بود. دیدید که امروز در این زمین که دوندگی در آن سخت است و انرژی زیادی می خواهد، 90 دقیقه بازی کرد و مثل بازی با نساجی گل زد. شرایط پاتوسی خوب است و من از آن راضی هستم. امیدوارم که این روند را ادامه بدهد تا در ادامه مسیر هم از او که یک بازیکن کلیدی است بتوانیم استفاده کنیم.

 

 

از همه بچه ها راضی هستم
در تیم ما ذخیره و فیکس نداریم و همه بازیکنان، فیکس و ذخیره هستند. بر اساس نیازمان از بازیکنان استفاده می کنیم و سعی مان این است که همه بازیکنان را آماده نگه داریم. دیدید که بازیکنان جایگزین بازی خوب و قابل قبولی ارائه کردند. شاید به خاطر دوری از میادین یا شرایط زمین اشتباهات جزئی داشتند ولی من از آنها راضی هستم. تلاش کردند، خلق موقعیت کردند و توانستیم به گل برسیم و بازی پرفشاری انجام دهیم. به دنبال این بودیم که پرفشار بازی کنیم و نگاه مان این نبود که بازی را یک بر صفر تمام کنیم. از این موضوع که توانستیم گل های بیشتری بزنیم خوشحالم.

 

 

نگاه مثبتی به بازیکنان جوان داریم
در تیم ما همیشه به بازیکنان جوان نگاهی مثبت وجود دارد. احمد جلالی را دوست داشتیم از ابتدا در ترکیب استفاده کنیم ولی یک سرماخوردگی شدید داشت و شرایط ایده آلی نداشت. به همین خاطر به او استراحت دادیم تا در بازی های بعدی استفاده اش کنیم. امین حزباوی که آینده درخشانی در این فوتبال دارد را بازی دادیم؛ دو سال پیش او را از تیم جوانان به تیم بزرگسالان آوردم و قطعا اگر قدر خودش را بداند و اگر از او مراقبت کنیم که این وظیفه من است، می تواند در سال های آینده یکی از بهترین های فوتبال ایران باشد و آینده فولاد را قوی نگه دارد.

 

 

به قوچان نژاد نیاز نداریم
نکونام در مورد داوری بازی گفت: بازی صحنه خاصی نداشت چون دو تیم بازی خودشان را می کردند. برخوردها هم به خاطر زمین عادی بود و به داور بازی خسته نباشید  می گویم.
او صحبت های خود را با پاسخ به سوالی در مورد احتمال جذب قوچان نژاد به پایان رساند: موقعی که به فولاد آمدم با قوچان نژاد صحبت کردم ولی گفت که قصد ندارم فعلا فوتبال بازی کنم و ما هم صرفنظر کردیم. الان نیازی به او نداریم چون در این پست دو بازیکن خوب و آماده و جوانانی داریم که کنارمان هستند.

دیدگاه‌ها