کد خبر : 1799244 | 28 آذر 1400 ساعت 20:52 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

تیم کونته چقدر راحت فرصت از دست داد! (عکس)

تاتنهام پیش از باز شدن دروازه اش در مقابل لیورپول، سه فرصت فوق العاده را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار دو تیم تاتنهام و لیورپول در شرایطی با تساوی 1-1 تمام شد که دو تیم فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند. شاگردان آنتونیو کونته خیلی زود و توسط هری کین به گل رسیده و در ادامه سه موقعیت تک به تک هم برای گلزنی داشتند که هیچ کدام به ثمر ننشست و در نهایت حریف به گل رسید.

 

ابتدا در دقیقه 15 بود که ارسال هری کین در موقعیتی تک به تک و در مرکز محوطه به سون هیونگ مین رسید، اما این ستاره کره ای تعادل خود را از دست داد و نتوانست در شرایط خوبی به توپ ضربه بزند، پس در نهایت شوت او از کنار دروازه لیورپول به بیرون رفت.

 

1675529

 

1675532

 

اما لحظاتی بعد این بار سون هیونگ مین از فاصله ای قابل توجه با دروازه لیورپول در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و فرصتی فوق العاده برای باز کردن دروازه این تیم داشت، اما این بازیکن تصمیم گرفت آلیسون بکر را دریبل کند و دروازه بان برزیلی نیز به خوبی موفق شد جلوی او را بگیرد.

 

اما فرصت سوزی های اسپرز تمامی نداشت و در دقیقه 30 این بار دله آلی در موقعیتی تک به تک و بسیار خوب قرار گرفت. ستاره انگلیسی از سمت چپ محوطه اقدام به ضربه زدن کرد و آلیسون بکر این بار نیز با واکنشی فوق العاده دروازه لیورپول را نجات داد. در نهایت اشتباهات متوالی مهاجمان اسپرز باعث شد دیگو ژوتا دروازه هوگو لوریس را باز کرده و کار را به تساوی بکشاند.

 

1675531

 

1675530

دیدگاه‌ها