کد خبر : 1799294 | 29 آذر 1400 ساعت 01:45 | 53.5K بازدید | 7 دیدگاه

شایسته برد بودیم

امشب اگر فقط یک توپ وارد دروازه می شد....

لوکاس واسکز از تساوی خانگی برابر کادیز ابراز تاسف کرد و رئال را شایسته پیروزی دانست.

امشب اگر فقط یک توپ وارد دروازه می شد....

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک بازی خانگی برابر کادیز با تساوی بدون گل متوقف شد در حالی که 28 شوت به دروازه داشت. بازی کاملا در اختیار رئال بود ولی بی دقتی مهاجمان باعث شد بازی بدون گل مساوی تمام شود. رئال با 43 امتیاز صدرنشین ماند ولی فاصله با سویایی که یک بازی هم کمتر دارد، به 6 امتیاز کاهش پیدا کرد.

 

 

1675654

 

 

لوکاس واسکز که امروز جانشین دنی کارواخال در سمت راست دفاعی رئال شده بود، در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:« استحقاق برد را داشتیم. مالک توپ و میدان بودیم و از ابتدا تا انتها روی حریف مسلط بودیم. در یک سوم پایانی زمین اما نتوانستیم خوب عمل کنیم و با وجود خلق موقعیت های واضحی که داشتیم، توپ ها را هدر دادیم. امشب توپ نمی خواست وارد دروازه شود. در بازی های قبلی توپ هایی وارد دروازه می کردیم که شانس گل شدن شان کم بود و امشب همه چیز برعکس شد. باید از این بازی درس گرفت. خوشبختانه صدرنشین هستیم و باید خیلی زود به روند پیروزی بر گردیم.»

 

 

1675634

 

 

واسکز ادامه داد:« در نیمه اول شما می دانید که نیاز به عجله نیست چون زمان دارید ولی در نیمه دوم ریسکی بازی کردیم و فشار بیشتر شد. اینکه نتوانستم ضربات نهایی را خوب بزنیم، باعث تاسف است. امشب می توانست همه چیز متفاوت باشد اگر یک توپ به گل تبدیل می شد.»

 

شکایت از وقت های اضافه اندک:« برای تیم های دیگر تا هشت دقیقه وقت اضافه می گیرند و برای ما دو یا سه دقیقه. حریف وقت تلف می کرد ولی داور توجهی نداشت.»

 

دیدگاه‌ها