کد خبر : 1799298 | 29 آذر 1400 ساعت 08:30 | 6.1K بازدید | 4 دیدگاه

کاپیتانی دوباره روزبه پس از 688 روز

روزبه چشمی پس از یک سال و 10 ماه و 17 روز یک بار دیگر از ابتدای یک بازی استقلال بازوبند کاپیتانی را بر دست بست.

کاپیتانی دوباره روزبه پس از 688 روز

به گزارش "ورزش سه"، غیبت وریا غفوری و سیدحسین حسینی در دیدار برابر نود ارومیه این فرصت را برای روزبه چشمی به وجود آورد تا این بازیکن بتواند بازوبند کاپیتانی آبی های پایتخت را بر بازو ببندد. دیداری که از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی در حال برگزاری است.

 

چشمی در تابستان گذشته از جمع استقلالی ها جدا شد و یک فصل را در لیگ ستارگان قطر و باشگاه ام الصلال تجربه کرد و پس از آن و با نظر فرهاد مجیدی، دوباره به جمع آبی های پایتخت اضافه شد تا کادرفنی بتواند از تجربه بالا این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند.

 

روزبه در بازی امروز برابر نود ارومیه، در پست مدافع به میدان رفته تا نسبت به سایر دیدارهای این فصل که برای استقلال بازی کرده، با وظایف متفاوت تری در درون زمین سبز ورزشگاه آزادی انجام وظیفه کند.

 

1675669

 

از دیگر نکات این بازی، بستن بازوبند کاپیتانی توسط روزبه بر روی بازو است. او آخرین بار در دیداری از هفته هیجدهم لیگ نوزدهم برابر نفت مسجدسلیمان از ابتدا به عنوان کاپیتان استقلال وارد زمین شد که آبی ها آن بازی را 2 بر یک برنده شدند و حالا با گذشته 688 روز یک مرتبه دیگر توانسته است این بازوبند را بر دست ببندد.

 

جالب اینکه نخستین تجربه روزبه به عنوان کاپیتان استقلال نیز به یک دیدار جام حذفی در لیگ هجدهم برمیگردد جایی که آبی ها با مربیگری وینفرد شفر به مصاف سایپا رفتند که البته آن بازی برای استقلال و چشمی خوش یمن نبود و آبی ها با شکست در ضربات پنالتی، از دور رقابت ها کنار رفتند.

دیدگاه‌ها