کد خبر : 1799303 | 29 آذر 1400 ساعت 09:13 | 71.6K بازدید | 36 دیدگاه

تبریک استقلالی‌ها به تنها سرخپوش تیم نود (عکس)

استقلال روز گذشته در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در یک بازی سخت و نفس گیر و در نهایت در ضربات پنالتی موفق شد تیم دسته دومی نود ارومیه را شکست دهد.

تبریک استقلالی‌ها به تنها سرخپوش تیم نود (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، نمایش استقلال در این بازی فرهاد مجیدی را وادار به عذرخواهی از تماشاگران استقلال کرد. اما نباید فراموشن کنیم در این بازی دوندگی بی امان نودی ها و هم چنین نمایش خوب سنگربان تیم یعنی رضا منصوری در گل نشدن های توپ استقلالی ها تاثیر گذار بود. 

 

رضا منصوری سنگربان نود ارومیه بارها و بارها در جریان بازی با واکنش های دیدنی خود به استقلالی ها اجازه نداد دروازه تیم نود ارومیه را باز کنند و در برابر حملات بی شمار آبی ها تنها یک بار دروازه نود روی ضربه سر آرمان رمضانی باز شد. ضربه ای که اگر تبدیل به گل نمی شد یک نتیجه تاریخی برای رضا منصوری و تیم نود رقم می خورد و می شد به این دروازه بان لقب بهترین بازیکن زمین را داد. 

 

رضا منصوری در ضربات پنالتی هم با مهار ضربه سعید مهری می رفت که پایه گذار پیروزی تیمش در ضربات پنالتی باشد اما هم تیمی های او در نواختن این ضربات موفق عمل نکردند و در نهایت این تیم استقلال بود که برنده بازی شد و با صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازی ها یک نفس راحت کشید. 

 

در پایان بازی استقلالی ها با درآغوش کشیدن تنها سرخپوش تیم نود ارومیه به او به خاطر نمایش خوب در این بازی تبریک گفتند. چرا اگر او در چارچوب دروازه نود نبود استقلال می توانست در جریان بازی به یک پیروزی قاطع دست پیدا کند.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها