کد خبر : 1799305 | 29 آذر 1400 ساعت 09:21 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

پیولی: نمی‌فهمم چرا گل میلان مردود اعلام شد

استفانو پیولی، سرمربی میلان، ضمن تقدیر از عملکرد تیمش در بازی برابر ناپولی به تصمیمات داوری اعتراض کرد.

پیولی: نمی‌فهمم چرا گل میلان مردود اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان یک شنبه شب در هفته هجدهم لیگ ایتالیا و در ورزشگاه سن سیرو میزبان ناپولی بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد.

میلان در شش بازی گذشته تنها هفت امتیاز به دست آورده و حالا چهار امتیاز با اینتر صدرنشین فاصله دارد تا از کورس قهرمانی دور شود اما پیولی معتقد است که تیمش در بازی برابر ناپولی عملکرد خوبی را ارائه کرده است.

پیولی به DAZN گفت:« فکر می‌کنم امشب ثابت کردیم که خسته نیستیم. ما می‌توانیم با کیفیت بیشتری بازی کنیم اما از نظر توانایی هجومی، فیزیکی و عزم راسخ، این بازی یکی از بهترین عملکردهای ما در این فصل بود. ما بارها توپ را پس گرفتیم و من جدیت و عطش تیم را دوست داشتم. ما چند پاس اشتباه ارسال کردیم، توپ را به راحتی از دست دادیم اما من مشکل فیزیکی و آمادگی بدنی در بازیکنان ندیدم.»

 

1644468

 

این مربی ایتالیایی اضافه کرد:« ببینید، برای من آسان بود که بگویم ما انرژی زیادی در این فصل صرف کردیم و مصدومان بسیاری داشتیم، بنابراین خسته هستیم اما به چنین چیزی باور ندارم. فکر می‌کنم امشب تمرکز بسیار خوبی داشتیم. ما تقریبا تمام بازی در نیمه زمین ناپولی دفاع کردیم و شایسته این شکست نبودیم.»

او ادامه داد:« تنها حسرت ما گل زودهنگامی است که دریافت کردیم، چون باید در جایگیری بهتر عمل می‌کردیم اما به جز این در بقیه شرایط بسیار خوب ظاهر شدیم. ما هم مثل همه تیم‌های اروپایی انرژی زیادی در این فصل صرف کردیم اما فکر  نمی‌کنم این تیم از نظر روحی یا جسمی خسته باشد.»

پیولی همچنین درباره گل مردود شده فرانک کسیه در دقایق پایانی گفت:« می‌دانم که می‌گویند قوانین اجرا شد اما چطور بازیکنی که روی زمین افتاده می‌تواند به حریف آسیب بزند؟ هیچ راهی وجود ندارد که بتواند به خوان ژسوس ضربه بزند. پاهای ژیرو بلند است و او سعی می‌کرد از سر راه خارج شود.»

 

دیدگاه‌ها