کد خبر : 1799308 | 29 آذر 1400 ساعت 09:46 | 37.5K بازدید | 7 دیدگاه

نجات روزبه از تکرار یک دژاووی تلخ (عکس)

روزبه چشمی که تجربه تلخ شکست و حذف از جام حذفی به عنوان کاپیتان استقلال را دارد، در اتفاقی تکراری این مرتبه با پیروزی زمین بازی را ترک کرد.

نجات روزبه از تکرار یک دژاووی تلخ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی امروز و در تقابل با نود ارومیه، در غیاب وریا غفوری و حسین حسینی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. اتفاقی که پس از 688 روز برای او تکرار شد. روزبه آخرین بار در دیداری از هفته هیجدهم لیگ نوزدهم برابر نفت مسجدسلیمان از ابتدا به عنوان کاپیتان استقلال وارد زمین شد که آبی ها آن بازی را 2 بر یک برنده شدند.

 

اما نکته جالب و دژاووی ترسناک برای روزبه، نخستین تجربه کاپیتانی اوست. این بازیکن اولین بار در تاریخ 10 آبان 97 و در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، بازوبند کاپیتانی استقلال را در تقابل با سایپا روی بازو بست. مسابقه ای که هرچند خوب برای آنها آغاز شد اما تلخ به پایان رسید.

 

 

در روزی که استقلال با پنالتی فرشید اسماعیلی جلو افتاده بود، سایپای علی دایی توسط مهدی ترابی به گل تساوی رسید اما بیژن حیدری دومین پنالتی را نیز برای تیم وینفرد شفر اعلام کرد که الحاجی گرو آن را وارد دروازه کرد و ساموئل سارفو مدافع خودروسازان نیز با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

 

در حالیکه تصور می شد استقلال کار راحتی را در پیش داشته باشد اما این تیم در دقایق پایانی نیمه نخست توسط امین حاج محمدی گل تساوی را دریافت کرد و بازی تا پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه تساوی 2 – 2 به پایان رسید و آبی ها قدر فرصت داشتن یک یار بیشتر را ندانستند و نهایتا پس از اینکه روح الله باقری، مهدی قایدی و فرشید باقری پنالتی های خود را از دست دادند و سایپا با درخشش اکبر منادی برنده از زمین خارج شد.

 

 

نخستین کاپیتانی روزبه در استقلال برای او خوش یمن نبود و او امروز باز هم در جام حذفی کاپیتان تیمش بود در حالیکه انتظار می رفت استقلال برابر نود ارومیه کار راحتی داشته باشد، ولی چنین نشد و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. احتمالا چشمی در آن لحظات پر استرس یک بار دیگر به اتفاقات دیدار با سایپا فکر می کرده که آبی ها با کاپیتانی او در ضربات پنالتی به تیم علی دایی باختند.

 

روزبه با استرس تکرار آن دیدار تلخ به پیشواز ضربات پنالتی رفت و پس از اینکه سعید مهری ضربه اش را خراب کرد، ترس تکرار یک دژاووی ترسناک به سراغ روزبه آمد اما در نهایت درخشش علیرضا رضایی مانع از تکرار آن اتفاق تلخ شد و روزبه توانست با در دست داشتن بازوبند کاپیتانی، تیمش را به پیروزی برساند.

 

دیدگاه‌ها