کد خبر : 1799323 | 29 آذر 1400 ساعت 10:41 | 19.1K بازدید | 12 دیدگاه

اعتراض کلوپ به تاتنهام: چرا ضدعفونی‌کننده ندارید؟

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به نبود مایع ضدعفونی‌کننده در اتاق رسانه ورزشگاه خانگی تاتنهام اعتراض کرد.

اعتراض کلوپ به تاتنهام: چرا ضدعفونی‌کننده ندارید؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

تاتنهام پیش از این با شیوع ویروس کرونا در اردوی تیمش مواجه شده بود که باعث شد دیدارهای این تیم برابر رن، برایتون و لستر لغو شود و زمین تمرین این باشگاه نیز به صورت موقت تعطیل شود.

گفته می‌شود که حداقل 9 بازیکن تیم اول و چندین نفر از اعضای کادر فنی آنتونیو کونته به این ویروس مبتلا شده بودند. اتفاقی که در روزهای اخیر نگرانی‌های بسیاری را در لیگ برتر به همراه داشته است.

 

1675616

 

به نظر می‌رسد که کلوپ به شدت از خود مراقبت می‌کند تا مجبور به دوری از میادین و حضور در قرنطینه نباشد و به همین دلیل به تاتنهام توصیه کرد که اقدامات محافظتی بیشتری را در ورزشگاهش به کار بگیرد.

او پس از بازی گفت:« من واقعا فکر می‌کنم که باید ضدعفونی‌کننده دست در این اتاق وجود داشته باشد. صادقانه فکر می‌کنم که این اقدام خوبی خواهد بود. شما می‌دانید که حدود 13 مورد ابتلا به کرونا یا در همین حدود داشته‌اید و من حالا باید صندلی را لمس کنم.»

لیورپول نیز از دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر مستثنی نیست و این تیم نیز در روزهای اخیر چند مورد ابتلا به ویروس کرونا را در بین بازیکنانش داشته است.

ویرژیل فن دایک، فابینیو و کورتیس جونز سه بازیکنی هستند که با تست مثبت کرونا روبرو شده‌اند و گفته می‌شود تیاگو آلکانتارا نیز چهارمین بازیکن این باشگاه است که به این ویروس مبتلا شده است.

دیدگاه‌ها