کد خبر : 1799331 | 29 آذر 1400 ساعت 11:24 | 12.3K بازدید | 4 دیدگاه

بی‌توجهی توخل به نظر کادر پزشکی در مورد کانته

توماس توخل، سرمربی چلسی، برخلاف دستور کادر پزشکی 90 دقیقه از انگولو کانته در ترکیب تیمش استفاده کرد.

بی‌توجهی توخل به نظر کادر پزشکی در مورد کانته

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف ولورهمپتون رفت و این بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

هفت بازیکن کلیدی این تیم در بازی مقابل ولوز حضور نداشتند، چرا که کای هاورتس نیز با تست مثبت کرونا روبرو شد تا به جمع تیمو ورنر، بن چیلول، روملو لوکاکو و کالوم هادسون اودوی اضافه شود.

تست کرونای جورجینیو منفی شد اما این بازیکن پس از بازی برابر لیدز احساس درد داشت و همین باعث شد که در بازی روز گذشته حضور نداشته باشد.

 روبن لوفتوس چیک نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نبود تا چلسی شرایط سختی را از نظر انتخاب بازیکن تجربه کند.

 

1667395

 

کانته از دیدار برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان در ماه نوامبر تا به حال در ترکیب این تیم غایب و به تازگی به تمرینات بازگشته بود.

کادر پزشکی تاکید داشتند که این هافبک فرانسوی نهایتا باید یک نیمه در ترکیب تیمش به میدان برود اما توخل چاره‌ای جز استفاده 90 دقیقه‌ای از این بازیکن نداشت.

توخل در این باره گفت:« کادر پزشکی قویا توصیه کرده بود که او باید 45 دقیقه بازی کند، موضوعی که ما نادیده گرفتیم و او را در زمین حفظ کردیم. هفت بازیکن ما به دلیل ابتلا به کرونا یا مصدومیت قادر به همراهی تیم نیستند.»

او اضافه کرد:« در چنین شرایطی نمی‌توان یکی از بهترین بازیکنان دنیا در عرصه فوتبال را به این دلیل که خسته است از زمین بازی بیرون کشید. بنابراین ما او را حفظ کردیم چون او همیشه برای ما تعیین کننده و سرنوشت‌ساز است.»

دیدگاه‌ها