کد خبر : 1799336 | 29 آذر 1400 ساعت 11:55 | 12.4K بازدید | 6 دیدگاه

نویل: کونته و تاتنهام باعث هراس حریفان می‌شوند

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که تاتنهام به زودی با هدایت آنتونیو کونته به تیمی واقعی تبدیل خواهد شد.

نویل: کونته و تاتنهام باعث هراس حریفان می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

حواشی و جنجال‌های بسیاری در این بازی به وجود آمد اما عملکرد خوب تیم کونته در برابر لیورپول از نگاه‌ها پنهان نماند.

آنها موفق شدند گل اول این بازی را به ثمر برسانند و از حریف پیش بیفتند، هرچند پس از آن دو گل دریافت کردند اما به تلاش ادامه دادند و توانستند دروازه لیورپول را بار دیگر باز کنند تا دست خالی از این بازی خارج نشوند.

 

1675620

 

نویل پس از بازی به تمجید از عملکرد کونته و تاتنهام پرداخت و گفت:« او سرمربی بزرگی است، شما می‌توانید تاثیری که روی این تیم داشته را ببینید. این انرژی نسبت به شرایط قبلی آنها قابل مقایسه نیست، جو ورزشگاه عالی است و همه چیز در طول این بازی خیلی خوب بود.»

او اضافه کرد:« شما می‌توانستید او را در کنار زمین ببینید. احساساتی که نشان می‌داد و اشتیاقی که برای پیروزی دارد. او با هر موقعیتی که از دست می‌رود بسیار ناراحت می‌شود و من فکر می‌کنم دلیل این موضوع این است که او تیمش را بسیار خوب چیده اما در عین حال به آنها افتخار می‌کند و می‌داند که بازیکنان خوبی در اختیار دارد.»

نویل ادامه داد:« آنها امروز نمایشی از خود ارائه کردند که به ما می‌گوید آنها واقعا می‌توانند رقیبی جدی باشند و برای حضور در جمع چهار تیم صدر جدول رقابت کنند. این باعث هراس تیم‌هایی چون چلسی، منچستریونایتد، آرسنال و وستهام خواهد شد. این تاتنهام در عرض چهار یا پنج ماه آینده به تیمی واقعی تبدیل خواهد شد.»

دیدگاه‌ها