کد خبر : 1799344 | 29 آذر 1400 ساعت 13:05 | 14.5K بازدید | 16 دیدگاه

آمادگی رئال برای فروش هازارد در تابستان آینده

به نظر می‌رسد که رئال مادرید دیگر قصد ادامه کار با ادن هازارد، مهاجم بلژیکی، را ندارد و آماده فروش این بازیکن است.

آمادگی رئال برای فروش هازارد در تابستان آینده

به گزارش "ورزش سه"، هازارد در سال 2019 و با قراردادی به ارزش 90 میلیون پوند از چلسی به رئال مادرید پیوست و انتظار می‌رفت که به یکی از بازیکنان درخشان این تیم تبدیل شود.

اما دوران حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو با مصدومیت‌های متعدد و دوری از آمادگی همراه شد تا این بازیکن نتواند به ثبات برسد و انتظارات را برآورده کند.

روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که شکیبایی هواداران و مدیران باشگاه رئال مادرید به سر آمده اما با این حال آنها قصد ندارند هازارد را در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه به فروش برسانند.

در این خبر آمده که همسر ادن هازارد برای بار پنجم باردار است و به همین دلیل باشگاه موافقت کرده که این بازیکن تا تابستان در پایتخت اسپانیا حضور داشته باشد تا همسرش بتواند با آرامش این دوران را سپری کند.

 

1671488

 

هازارد نیز در تلاش است تا در طول این مدت ارزش و تاثیرگذاری‌اش در ترکیب این تیم را به مدیران رئال ثابت کند تا بتواند شرایط را تغییر دهد.

لیل، باشگاه سابق هازارد که در سال 2012 او را به چلسی فروخت، یکی از تیم‌هایی است که به صورت علنی علاقه‌اش برای جذب این بازیکن را ابراز کرده است.

نیوکاسل یونایتد نیز با حضور مالکان جدید عربستانی خود یکی دیگر از گزینه‌های جذب این بازیکن به حساب می‌آید. هرچند آنها ابتدا باید از سقوط در این فصل فرار کنند تا پس از آن به جذب هازارد در سال آینده فکر کنند.

برخی رسانه‌ها پیش از این مدعی شده بودند که یوونتوس نیز یکی دیگر از باشگاه‌هایی است که شرایط هازارد را به دقت زیر نظر دارد و شاید پیشنهادی برای خرید او ارائه کند.

دیدگاه‌ها