کد خبر : 1799377 | 29 آذر 1400 ساعت 14:57 | 15.2K بازدید | 21 دیدگاه

حواشی خطای خطرناک ستاره برزیلی

کاسیمیرو باید پای بازیکن را بشکند تا اخراج شود

اخراج نشدن کاسیمیرو در بازی دیشب رئال مادرید و کادیز نظراتی دوگانه را در اسپانیا به همراه داشته است.

کاسیمیرو باید پای بازیکن را بشکند تا اخراج شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در برنابئو برابر کادیز با تساوی بدون گل متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد. رئال 82 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و کادیز حتی یک شوت به چارچوب هم نزد با این حال از 32 شوت رئال هم توپی به درون دروازه راه پیدا نکرد.

در پایان بازی کادیزی ها اعتراض داشتند که داور باید دقیقه 25 کاسیمیرو را اخراج می کرد. ستاره برزیلی رئال روی ایوان آله‌خو در میانه زمین از پشت خطا کرد ولی از نظر داور بازی این حرکت تنها یک کارت زرد داشت. کاسیمیرو با این کارت زرد 5 کارته شد و بازی چهارشنبه برابر بیلبائو را از دست داد و البته خوش شانس بود که 65 دقیقه زودتر میدان را ترک نکرد.

 

 

1675628

 

 

از نظر کارشناس داوری مارکا تصمیم داور درست بود چرا که بازیکن کادیز از دروازه فاصله زیادی داشت و کارشناس داوری آاس هم معتقد بود که دادن کارت قرمز بسیار سختگیرانه بود هرچند اگر این اتفاق رخ می داد نیز به داور نمی شد خرده ای گرفت. ایتورالده گونزالس اعتقاد داشت کاسیمیرو شایسته دریافت کارت نارنجی بود که البته در فوتبال چنین کارتی وجود ندارد.

 

 

1675626

 

 

اله‌خو ساعتی پس از اتمام بازی و در مصاحبه با ال چیرینگیتو به شدت نسبت به کارت زرد کاسیمیرو اعتراض داشت و گفت:« از داور پرسیدم و به من گفت خطای کاسیمیرو شدت زیادی نداشت و چون باعث مصدومیت نشد، کارت زرد گرفت در حالی که از نظر من کاسیمیرو باید اخراج می شد. خطای او از پشت بود و می توانست مرا شش ماه از فوتبال دور کند. در هر صورت همه می دانیم که بازی در برنابئو بود و کسی که خطا کرد هم کاسیمیرو نام داشت. اگر برعکس بود، شک نکنید داور کارت قرمز می داد.»

 

 

1675750

 

 

خوتا ژوردی کارشناس ال چیرینگیتو و هوادار بارسلونا نیز در واکنش به این اتفاق توئیت کرد:« کاسیمیرو تنها بازیکن دنیاست که از طرف داوران مصونیت دارد. او تنها زمانی کارت قرمز می گیرد که پای بازیکن مقابل را بشکند.»

 

دیدگاه‌ها