کد خبر : 1799381 | 29 آذر 1400 ساعت 15:55 | 32.8K بازدید | 10 دیدگاه

اگر آن ضربه سر گل می شد

توفان 45 دقیقه‌ای هازارد، چقدر بدشانس بودی ستاره

ادن هازارد نیمه دوم بازی با کادیز از بهترین های رئال بود ولی با بدشانسی مزد نمایش خوب خود را نگرفت.

توفان 45 دقیقه‌ای هازارد، چقدر بدشانس بودی ستاره

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، ساعاتی پس از نشست خبری کارلو آنچلوتی که دو روز پیش برگزار شد و در آن تایید کرد که ادن هازارد برابر کادیز از ابتد ا به میدان خواهد رفت، اطرافیان هازارد با اطمینان از این قضیه حرف می زدند که ستاره بلژیکی بی نهایت با انگیزه است و اطمینان دارد که لحظه او فرارسیده است.

آنها ایمان داشتند که ادن هازارد برابر کادیز خوش می درخشد اما در 45 دقیقه اول بازی او نمایشی ناامیدکننده داشت. به ندرت در حملات حاضر می شد و توان وفق پیدا کردن با شرایط مسابقه را نداشت. در واقع یک نیمه زمان برد تا هازارد بتواند خودی نشان دهد.

 

 

1675640

 

 

45 دقیقه دوم را ولی باید به نام او نوشت. هازارد با جنب و جوش زیاد در میدان، شمه هایی از توانایی های گذشته خود را بروز داد و بدشانس بود که به گل نرسیدو به نظر می رسد او مسیر رسیدن به دوران اوجش را پیدا کرده و تنها نیاز به اعتماد بیشتر کادر فنی دارد.

 

 

1675641

 

 

هازارد برابر کادیز دو شوت به دروازه داشت، 46 پاس از 55 پاس او صحیح بود، یک ضربه سر هم زد که چیزی نمانده بود وارد دروازه شود ولی با واکنش گلر راهی کرنر شد و 20 بار نیز با مدافعان کادیز وارد جنگ شد. در دقایق پایانی بازی او اولین کسی بود که به سمت بازیکن صاحب توپ می رفت و فعال ترین نیرویه تهاجمی رئال بود. بارها به قلب دفاع کادیز زد و سعی داشت کریم بنزما، یوویچ و وینیسیوس را صاحب موقعیت کند. او شروع کننده بسیاری از حرکات رئال بود ولی پاداش بازی خوب خود را نگرفت.

نکته مهم اما باقی ماندن او در میدان تا پایان بازی بود. از 23 نوامبر 2019 و بازی با سوسیداد سابقه نداشت که هازارد یک بازی 90 دقیقه ای را به اتمام برساند. مصدومیت های متوالی نفس ستاره بلژیکی را در این مدت گرفته بود ولی بازی دیشب می تواند نقطه عطفی برای او باشد.

 

 

1675793

 

 

کارلتو هم در پایان بازی از او تمجید کرد و البته یک جمله او بیش از همه مورد توجه قرار گرفت، اینکه هازارد سلاح قدرتمند رئال در تیم فصل دوم خواهد بود. هازارد در 20 بازی اخیر رئال در شرایط بازی بوده ولی تنها شش بار به میدان رفته است. 5 ماه پیش رو برای او حیاتی تر از همیشه خواهد بود و هازارد تا پایان فصل فرصت برای اثبات ارزش هایش دارد؛ اینکه ثابت کند 100 میلیون یورو هزینه برای او، پول دور ریختن نبود.

 

 

 

دیدگاه‌ها