کد خبر : 1799389 | 29 آذر 1400 ساعت 16:07 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت ۳- شمس‌آذر ۱؛

صعود بی‌دردسر شاگردان منصوریان در حذفی

شاگردان منصوریان با برتری مقابل شمس‌آذر به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی راه یافتند.

 صعود بی‌دردسر شاگردان منصوریان در حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم فوتبال صنعت نفت از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم دسته اولی شمس‌آذر قزوین قرار گرفت.

 

صنعت نفت با نظر علیرضا منصوریان بازی را با ترکیب فرزین گروسیان، محمد طیبی ،رضا یزدان‌دوست، علی خرم‌آبادی، حسین ساکی، امید حامدی‌فر، طالب ریکانی، عباس بوعذار، محمدرضا غبیشاوی، حسن بیت‌سعید و شروین بزرگ آغاز کرد و امیدوار به کسب دومین پیروزی متوالی با این نفرات بود.

 

سید رسول حسینی، کنعان طاهرنژاد، محمدرضا شیرزادی، مصطفی ماهی، فرید امیری، مهدی محمدی، پوریا سرآبادانی، میثم شاه‌مکوندزاده، میلاد پاک‌پرور، کامبیز دهقانی و عباس عسکری نیز ۱۱ بازیکن اصلی شمس‌آذر قزوین را در این مسابقه تشکیل می‌دادند.

 

صنعت نفت شروع خوبی در این مسابقه داشت و در دقیقه ۳ روی ارسال حسن بیت‌سعید از جناح چپ زمین و رها کردن توسط توسط شروین بزرگ، با شوت محکم عباس بوعذار به گل اول مقابل شمس‌آذر دست یافت.

 

نمایش هجومی آبادانی‌ها پس از گل زودهنگام مقابل شمس‌آذر ادامه پیدا کرد و این بار حرکتی که از عباس بوعذار آغاز شده بود را حسن بیت‌سعید با پای چپ به مقابل دروازه فرستاد تا محمدرضا غبیشاوی با ضربه نهایی خود دروازه حریف صنعت نفت را برای دومین بار باز کند.

 

منصوریان در دقیقه ۳۰ در اقدامی غیرمنتظره دست به تغییر دو مهره خود زد و عباس بوعذار و امید حامدی‌فر که ازجمله نفرات موثر تیمش به حساب می‌آیند را تعویض کرد.

 

با وجود تغییراتی که در ترکیب صنعت نفت به وجود آمد، این تیم در دقیقه ۴۰ روی یک شوت ریباند شده با ضربه شروین بزرگ به طاق دروازه گل سوم را به ثمر رساند و نیمه اول را با برد پشت سر گذاشت.

 

عباس عسکری، مهاجم سابق نفت مسجدسلیمان و حال حاضر شمس‌آذر که در نیمه دوم به دنبال گلزنی بود، در دقیقه ۸۱ روی پاس مهدی محمدی و شوت محکم به سمت دروازه صنعت نفت، گل اول تیمش را به ثمر رساند و اختلاف را به دو گل کاهش داد.

 

شاگردان منصوریان پس از دریافت این گل بازی را مدیریت کردند و در نهایت موفق به کسب پیروزی ۳ بر یک مقابل شمس‌آذر شدند تا صعود راحتی به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی داشته باشند.

دیدگاه‌ها