کد خبر : 1799459 | 29 آذر 1400 ساعت 21:07 | 45.6K بازدید | 14 دیدگاه

واکنش جالب مربی کادیز؛

عذرخواهی از رئال مادرید و آنچلوتی بابت بازی دفاعی!

آلوارو سرورا، سرمربی کادیز بابت سبک بازی تیمش در مقابل رئال مادرید از کارلو آنچلوتی عذرخواهی کرده است.

عذرخواهی از رئال مادرید و آنچلوتی بابت بازی دفاعی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب و در دیداری غیرمنتظره مقابل کادیز با تساوی بدون گل متوقف شده و دو امتیاز حساس را از دست داد. این اتفاق در حالی رخ داد که رئال مادرید بیش از 80 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته و موقعیت های فراوانی برای گلزنی خلق کرد. آلوارو سرورا، سرمربی کادیز در پایان این دیدار به سمت کارلو آنچلوتی رفته و بابت ارائه این سبک بازی دفاعی و بسته از او پوزش خواست، اما در ادامه مدعی شد این تنها کادیز برای کسب امتیاز و ماندن در لالیگا است.

 

1675910

 

آلوارو سرورا گفت: "دفاع صرف به معنای نابود کردن فوتبال است و این کار هنر نیست، بلکه راهی برای کسب امتیاز است و ما اینجا هستیم تا تیم خود را نجات دهیم. در آخرین بازی هایی که مالکیت توپ بیشتری نسبت به تیم مقابل داشتیم، حداقل سه گل دریافت کردیم و این یک واقعیت است.

 

ما باید باور داشته باشیم که این بهترین راه برای کسب امتیاز است. قرار نیست همه تیم ها مثل رئال مادرید همیشه حمله کنند. شما می توانید پانزده متر جلوتر از تیم های دیگر دفاع کرده و حتی روی آنها حمله کنید. باید هواداران را متقاعد کنم که این تنها راه حل موجود ماست و از این مسیر نتایج بهتری خواهیم گرفت.

 

حداقل امسال شرایط کادیز باید اینطور باشد. در مقابل رئال مادرید کاری را که به بهترین شکل انجام می‌دهیم را پیاده کردیم و شما اینگونه امتیاز می گیرید. ما خیلی دفاع کرده و از یکدیگر حمایت کردیم. البته فرصت گلزنی هم داشتیم، اما در نهایت ما یک امتیاز دیگر کسب کردیم."

دیدگاه‌ها