کد خبر : 1799475 | 30 آذر 1400 ساعت 13:50 | 15.2K بازدید | 6 دیدگاه

چون اعتراض نکردیم سرمان را بریدند؛

محمودی: ناظر اشتباهات علیه تراکتور را تایید کرد

مدیر تیم تراکتور می‌گوید که ناظر داوری اشتباهات داور را تایید کرد.

محمودی: ناظر اشتباهات علیه تراکتور را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، کاظم محمودی مدیر تیم تراکتور در گفتگوی خود با خبرنگار ما به اشتباهات داوری در بازی تراکتور و مس رفسنجان پرداخته و می‌گوید که چون آنها اعتراضی نکرده‌اند، این اشتباهات هرروز بیشتر و بیشتر شده‌اند.

 

او همچنین به غیبت سخندان رییس دپارتمان داوری در ساختمان فدراسیون اشاره کرده و گفته که هیچ گوشی برای اعتراض آنها وجود ندارد.

 

* سخندان در کمیته داوران حضور ندارد

ما در چهار بازی اخیر از داوری ضرر کرده‌ایم. اشتباهات فاحش داوری به ما ضرر می‌زند. در بازی مقابل آلومینیوم اراک شب بازی به ما گفتند داور عوض شده و داور می‌آید گل صحیح ما را نمی‌گیرد و ما ضربه می‌خوریم. در بازی با مس رفسنجان ضربه سری که زده می‌شود، پنالتی می‌گیرد و آوانتاژی که می‌توانست برای ضد حمله بگیرد گرفته نمی‌شود و ما هم پنالتی دریافت می‌کنیم و هم یک گلمان را از ما می‌گیرند. ما ضربه می‌خوریم.

امروز هم کاملا مشخص است و ما هم نامه زدیم و هم اعتراضمان را به ناظر بازی اعلام کردیم و هم چندین بار با آقای کامرانی فر نامه نگاری کردیم و حضوری هم با ایشان صحبت کرده‌اند. آقای سخندان هم که حضور فیزیکی در کمیته داوران ندارد که ما به ایشان از نحوه داوری شکایت کنیم. تیم تراکتور از داوری ضربه می‌خورد. چه کاری باید کنیم؟ ما بعنوان مسئول می‌توانیم اعتراضمان را بیان کنیم.

 

* چون اعتراض نکردیم سرمان را بریدند

در دو بازی متوالی یک بار داور وسط عوض شده و الان هم کمک داور دوم عوض شده است. یک روز می‌گویند داور کرونا گرفته و یک روز می‌گویند کمک داور از پرواز جا مانده است‌. کمک داوری که عوض شده تک به تک سالم ما که می‌توانست تبدیل به گل شود، آفساید اعلام کرده است. پنالتی که حداقل یک متر داخل است بیرون گرفته‌اند. در دقیقه ۸۸ بازی اگر آن پنالتی را می‌گرفتند و ما گل می‌زدیم چقدر فرق می‌کرد؟ چطور باید اعتراض کنیم؟ چون ما تا الان اعتراضی نکرده‌ایم سر ما را می‌برند.

من از آقای کامرانی فر و جناب آقای سخندان و رییس فدراسیون و سازمان لیگ خواهش می‌کنم به داوری ها بیشتر توجه کنند‌. درست نیست که هر تیمی که اعتراض نمی‌کند متضرر شود و تیم هایی که اعتراض می‌کنند منفعت ببرند‌ باید تدبیری اندیشیده شود که این ماجرا ختم به خیر شود. فوتبال ما از داوری ضربه می‌خورد.

 

* ناظر داوری اشتباهات را تایید کرد

دفعه قبل که فیلم بازی را خود من به فدراسیون بردم و تحویل دادم و برای بازی با آلومینیوم اراک نامه زده بودیم. گلی که آقای عباس زاده زده بود کاملا درست بود و پنالتی که به نفع ما باید گرفته می‌شد گرفته نشده و همه اینها را من به فدراسیون بردم و با اتوماسیون هم شکایتمان را انجام داده بودیم.

امروز هم بعد از بازی سریعا نامه ای را تنظیم کردیم و هم برای آقای بهاروند رییس سازمان لیگ و هم برای آقای کامرانی فر بعنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال فرستادیم و هم فیلم بازی را در اختیار آقای حسین نجاتی ناظر داوری قرار دادیم و آقای مهدی ناصحی نماینده محترم فدراسیون دادیم و همانجا هم من فیلم بازی را به آقای نجاتی نشان دادم و ایشان هم تایید کرد که هم پنالتی بوده و هم آفساید نبوده است و تک به تک را پیمان بابایی تبدیل به گل می‌کرد.

 

* به هواداران تراکتور ظلم شده

احساسم این است که واقعا در این چند بازی به تراکتور ظلم شده و حق مردم آذربایجان و هواداران تراکتور این نیست که حقش را بخورند. از کمیته داوران و رییس دپارتمان داوری و سازمان لیگ خواهش می‌کنم که در چیدمان داوری دقت کنند و چیدمان خوبی داشته باشند. نمی‌گوییم عمدی است ولی اینکه در دو بازی ما داور عوض شود برای هر کسی شبهه برانگیز است و این باعث می‌شود دیدگاه ها نسبت به داوری عوض شود و باشگاه تراکتور از این مساله واقعا ضربه خورده است.

انشالله تدبیری اندیشیده شود و برای داوری ها از این به بعد این مشکلات پیش نیاید‌. چند بار به آقای کامرانی فر مراجعه و صحبت کردیم و هم نامه نگاری کردیم. خواهش می‌کنم که پیگیر باشند و اجازه ندهند حق مردم تبریز و هواداران پرشور تراکتور خورده شود.

 

* تا آخر از سولدو حمایت خواهیم کرد

اگر شما دقت کنید باشگاه تراکتور از روزی که آقای سولدو آمده همه امکانات را در اختیارشان قرار داده و تا آخر هم حمایت خواهد کرد. تیم رو به رشد است و مطمئن باشید شرایط از این بهتر خواهد شد حتما این اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها