کد خبر : 1799505 | 30 آذر 1400 ساعت 10:01 | 23.3K بازدید | 7 دیدگاه

سورپرایز ویژه در پاریس؛

امباپه دوست دارد در رئال مادرید بازی کند (عکس)

در آستانه اتمام قرارداد کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن، همه اخبار حول محور انتقال احتمالی او به رئال مادرید است.

امباپه دوست دارد در رئال مادرید بازی کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن در پایان این فصل به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان، هنوز توافقی برای تمدید قرارداد انجام نشده است. رئال مادرید که در تابستان امسال نیز فاصله ای تا جذب کیلیان امباپه نداشت، همچنین با اصرار به دنبال انتقال اوست و ممکن است این اتفاق در تابستان بعدی رخ دهد.

 

اما نشریه مارکا امروز مصاحبه ای با دیوید بتونی، دستیار سابق زین الدین زیدان و مغز متفکر رئال مادرید در سال های اخیر انجام داده است. دیوید بتونی مدعی شد کیلیان امباپه علاقه دارد برای رئال مادرید بازی کند و این باشگاه همیشه محل درخشش بازیکنان بزرگ بوده است.

 

1675977

 

دیوید بتونی در این مصاحبه گفت: "کیلیان امباپه همیشه گفته که دوست دارد برای مادرید بازی کند و مدیران مادرید نیز می خواهند او را جذب کنند، شش ماه از قرارداد این بازیکن با پاری سن ژرمن باقی مانده است. خب، به نظر من که همه چیز خوب است، اما نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

البته امباپه همین حالا نیز در یک باشگاه بزرگ بازی می کند که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان می جنگد، اما او برای مادرید خرید بزرگی محسوب می شود و مثلث هجومی کریم بنزما، وینیسیوس و امباپه رویایی خواهد بود. کیلیان در دو الی سه سال اخیر در اوج بوده و فاتح جام جهانی شده است. نسل جدید بازیکنان بزرگ بعدی شامل امباپه، ارلینگ هالند، وینیسیوس ... می‌شوند و بازیکنان بزرگ هم باید برای رئال مادرید بازی کنند، همین."

 

اما بازیکنان پاری سن ژرمن نیز دیشب سورپرایز ویژه ای برای کیلیان امباپه در نظر گرفته اند. این ستاره جوان حالا تولد 23 سالگی خود را جشن گرفته و هم تیمی های او لباسی منقش به عدد 2050 را برای او در نظر گرفته اند. این یعنی ستاره های پاری سن ژرمن خواهان ماندن کیلیان امباپه در سال های پیش رو هستند و باید دید در نهایت آینده این بازیکن در چه تیمی رقم خواهد خورد.

 

1675970

دیدگاه‌ها