کد خبر : 1799533 | 30 آذر 1400 ساعت 11:29 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

دریس مرتنس:

قراردادم تمدید نشد با لبخند می‌روم

دریس مرتنس، بهترین گلزن تاریخ باشگاه ناپولی امیدوار است همچنان در این باشگاه باقی بماند.

قراردادم تمدید نشد با لبخند می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، دریس مرتنس 34 ساله بعد از ترک آیندهوون در تابستان سال 2013 راهی باشگاه ناپولی شده و 9 فصل فوق العاده را در این تیم سپری کرد. مرتنس با زدن 141 گل در 376 بازی بالاتر از ستاره هایی مانند مارادونا و مارک همشیک تبدیل بهترین گلزن تاریخ باشگاه شده و نام خود را در تاریخ ناپولی ثبت کرده است. قرارداد فعلی دریس مرتنس با ناپولی در ژوئن 2022 به پایان می رسد و علیرغم شایعات فراوان، هنوز توافقی در خصوص تمدید صورت نگرفته است. حالا دریس مرتنس در مصاحبه ای ابراز امیدواری کرد توافق برای ماندن او در ناپولی حاصل شود، اما اگر این اتفاق رخ ندهد هم این بازیکن با لبخند شهر ناپل را ترک خواهد کرد.

 

1676032

 

دریس مرتنس گفت: "گزینه ای در قرارداد فعلی من با ناپولی برای تمدید وجود دارد و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. همیشه گفته ام که 9 سال خوب را در ناپولی سپری کرده و در این تیم احساس رضایت داشته ام. من با تمام توان در این سال ها برای ناپولی بازی کردم و البته این باشگاه نیز همه چیز به من داد.

 

امیدوارم بتوانم به دوران حضورم در ناپولی در سال های بعد نیز ادامه دهم. اگر این اتفاق رخ دهد که خوشحال خواهم شد، اگرنه بابت همه چیز ممنون بوده و با لبخند این باشگاه را ترک خواهم کرد."

دیدگاه‌ها