کد خبر : 1799537 | 30 آذر 1400 ساعت 11:51 | 17.6K بازدید | 7 دیدگاه

حامد لک زیر باران با یک آمار جدید(عکس)

دروازه‌بان پرسپولیس همانند سال قبل در مسابقه جام حذفی سرخ‌پوشان دروازه خود را بسته نگه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک در حالی نخستین سال حضورش در پرسپولیس را با قهرمانی در لیگ برتر و نایب‌قهرمانی در آسیا به پایان رساند که فصل قبل تنها در یک مسابقه جام حذفی به میدان رفت که در همان بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای توانست مقابل استقلال کلین‌شیت کند و یک پنالتی هم بگیرد، اما در نهایت از دست دادن پنالتی‌ها اجازه نداد سرخ‌پوشان به نیمه نهایی برسند.

 

دروازه‌بان با تجربه پرسپولیس دیروز هم نخستین مسابقه خود در فصل جدید رقابت‌های جام حذفی را انجام داد که مثل بازی سال گذشته برابر استقلال که کلین‌شیت کرد، این بار در تقابل با تیم لیگ یکی ویستا توربین تهران دروازه خود را در یک روز نه چندان سخت بسته نگه داشت و یک خروج موفق و یک بازیابی در آمارش ثبت کرد.

 

 

اما جدا از اینکه لک در جام حذفی هم مثل لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان رفت، او مقابل ویستا توربین بازی با پای بهتری نسبت به همیشه داشت و برخلاف اینکه در دیدارهای گذشته درصد پاس صحیح او حدود ۷۰ درصد بود، در بازی حذفی این آمار به شکل چشمگیری افزایش یافت.

 

حامد لک در این دیدار که بارش باران هم شرایط سخت‌تری برای بازیکنان به وجود آورده بود، توانست ۲۱ پاس از ۲۴ پاس بلند و کوتاه خود را به مقصد برساند و آمار ۸۸ درصد پاس صحیح را ثبت کند که عملکرد بهتری نسبت به دیگر مسابقات این فصل برای او بود.

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها