کد خبر : 1799547 | 30 آذر 1400 ساعت 12:35 | 23.4K بازدید | 9 دیدگاه

خودم خواستم تعویض بشوم 

بوعذار: گل هم که می‌زنم آن کلیپ را پخش می‌کنند

هافبک ریز نقش صنعت نفت آبادان که بعد از مدت ها در ترکیب قرار گرفت با گلزنی دوباره نامش را بر سر زبان‌ها انداخت.

بوعذار: گل هم که می‌زنم آن کلیپ را پخش می‌کنند 

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان با سه گل شروین بزرگ، عباس بوعذار و محمدرضا غبیشاوی شمس آذر را شکست داد.

بوعذار  در مورد پیروزی سه بر یک به خبرنگار ما گفت: بازی قشنگی بود و خدا را شکر توانستیم برنده باشیم و صعود کنیم و امیدوارم همینطور روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم.


این بازیکن که با یک شوت زیبا دروازه حریف را باز کرد ادامه داد: خوشحالم که توانستم در این بازی گل بزنم و این اتفاق با کار تیمی و تلاش بچه‌ها بود و من فقط باید آن ضربه را با دقت می زدم که تبدیل به گل شود که همین هم شد.


هافبک صنعت نفت آبادان در مورد صحبت علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه چون این بازیکن آسیب دیده بود تعویضش کرد توضیح داد: بله من در بازی دوستانه آسیب دیده بودم ولی الان بهترم و درخواست کادر فنی بود که من تعویض بشوم که آسیب دیدگی بدتر نشود.


بوعذار در مورد اینکه چرا تا الان دریافتی نداشتند عنوان کرد: باشگاه ما مشکلات خاص خودش را دارد و مدیران باشگاه و منطقه آزاد در تلاش هستند که این مشکل را حل کنند و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا  کمتر بازی می کند گفت: من در تیم های قبلی هم گفتم این مربی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند و نسبت به شرایط بازی نفرات را انتخاب می‌کند و من هم همیشه  احترام گذاشته ام.


نام وی سال گذشته به دلیل کلیپ علی دایی بسیار سر زبان ها افتاده بود ولی امسال حاشیه ای ندارد، در این مورد توضیح داد: سال گذشته سر کلیپ مصاحبه علی آقا که پخش شد نامم در کل اینستا پیچید و این کار درستی نبود ولی متاسفانه جلوی مردم را هم نمی شود گرفت اما کلا در ایران حاشیه بیشتر خریدار دارد.همین حالا هم تا من گل زدم از من با همین داستان یاد کردند. 
بوعذار در پایان در مورد دیدار با فولاد خوزستان افزود: با تیم سابقم بازی داریم و انشاالله هر دو تیم خوب و جوانمردانه کار کنند و بتوانیم بهترین نتیجه را از تیم خوب فولاد بگیریم.

دیدگاه‌ها