کد خبر : 1799550 | 30 آذر 1400 ساعت 12:41 | 36.9K بازدید | 9 دیدگاه

کارشناسان فوتبال برتر و صحنه پنالتی دقیقه 90(عکس)

کارشناسان داوری فوتبال برتر نظر عرب براقی را در صحنه جنجالی دقیقه نود بازی تراکتور و مس تایید کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی مقابل مس رفسنجان شکست خورد که بازیکنان و اعضای تیم تراکتور به شدت به داور بازی اعتراض داشتند و ساعاتی پس از پایان این مسابقه نیز مدیریت باشگاه با ارسال نامه‌ای به کمیته داوران نسبت به قضاوت امیر عرب براقی اعتراض خود را نشان داد. میرمعصوم سهرابی مدیرعامل این تیم تبریزی نیز داور را مسئول شکست تیم‌شان دانست.

 

در این مسابقه دو صحنه شائبه برانگیز رخ داد که اولین آنها در دقیقه 51 بازی بود، جایی که کمک داور بازی در تصمیمی عجیب پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد؛ در حالی که مهاجم تراکتور به وضوح از خط آفساید عقب تر بود و با توجه به دید خوبی که کمک داور داشت انتظار نمی‌رفت این صحنه آفساید گرفته شود. امیر عرب‌براقی که از پشت نظاره گر این صحنه بود، با تایید پرچم کمک خود، این موقعیت گلزنی را از تراکتور گرفت تا اعتراض‌ها به قضاوتش بالا بگیرد.کارشناسان فوتبال برتر به اتفاق اشتباه کمک داور بازی را تایید کردند.

 

اما در دقیقه نود صحنه بسیار مشکوک دیگری رخ داد و شوت مهاجم تراکتور به مدافع مس برخورد کرد و داور بیرون محوطه جریمه اعلام خطا کرد. در مورد این صحنه کارشناسان فوتبال برتر نظرات خود را ارائه کردند که سعید مظفری زاده معتقد بود اصلا صحنه هند نیست. علی خسروی هند دست راست و بیرون محوطه را تشخیص داد و حسین زرگر نیز تصمیم داور را تایید کرد.

 

صحنه دیگری که تراکتوری‌ها به آن معترض بودند سوت پایان نیمه اول وقت‌های اضافه بود که داور درحالی که تراکتور پس از ضربه کرنر در موقعیت حمله بود، بیست ثانیه پس از پایان پانزده دقیقه اول سوت پایان را زد. مظفری زاده در خصوص این تصمیم گفت اعلام پایان بازی بدسلیقگی داور بود. خسروی هم اعتقاد داشت تصمیم پایان بازی با داور است و زرگر نیز تصمیم عرب براقی را تایید کرد. 

 

بنابر نظر کارشناسان داوری برنامه فوتبال برتر در خصوص سه صحنه‌ای که تراکتوری‌ها معترض بودند در یک صحنه اشتباه تاثیر گذار کمک داور موقعیت گل را از تیم تبریزی گرفت اما در مورد دو صحنه مشکوک دیگر، داور مسابقه تبرئه شد.

 

1676057

 

1676058

 

1676056

دیدگاه‌ها