کد خبر : 1799609 | 30 آذر 1400 ساعت 17:50 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

به تیم خودم ایمان دارم

سیمئونه: سوارز قاتل است و به اوج بر می‌گردد

سرمربی اتلتیکو ایمان دارد که لوئیس سوارز به روزهای اوجش بر می‌گردد و برای روخی بلانکو گلزنی ها را از سر می‌گیرد.

سیمئونه: سوارز قاتل است و به اوج بر می‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید پس از سه شکست متوالی فردا میزبان گراناداست. این تیم با سقوط به رده پنجم، 14 امتیاز با رئال اختلاف دارد و البته باید یک بازی عقب افتاده نیز برگزار کند.

در جریان بازی با سویا که اتلتیکو 2-1 مغلوب شد، لوئیس سوارز هنگام تعویض واکنشی جنجالی داشت و به دیه گو سیمئونه توهین کرد؛ اتفاقی که واکنش های زیادی در رسانه ها داشت.

سیمئونه در نشست خبری امروز خود با سوالی در این رابطه روبرو شد و گفت:« هیچ نظری ندارم.»

 

 

1675339

 

 

سیمئونه در مورد افت لوئیس سوارز در فصل جاری گفت:« اگر تیم به انسجام خوبی برسد و بیشتر بتوانیم به محوطه جریمه حریفان یعنی جایی که سوارز مثل یک قاتل کار می کند، نزدیک شویم، طبعا او هم اثرگذار خواهد بود. سوارز یک گلزن ذاتی است و به روزهای اوجش بر می گردد. تردیدی در این ندارم.»

 

 

1676137

 

 

وضعیت اتلتیکو:« نتایج خوبی در بازی های اخیر نگرفته ایم. البته در برخی بازی ها هم شایسته برد نبودیم ولی پیروز شدیم. فوتبال همین است. در زندگی و فوتبال چیزهایی نصیب تان می شود و چیزهای را هم از دست می دهید. مقابل گرانادا اما باید پیروز شویم. آنها تیم بسیار خوبی هستند و روبرت موره‌نو به عنوان مربی در این تیم بسیار خوب کار کرده و اخیرا نتایج خوبی هم گرفته اند. من اما به تیم خودم ایمان دارم، به بازیکنانم و به اینکه نتایج خوب از راه خواهند رسید. فقط باید صبور بود، همین.»

 

بازار زمستانی:« به تنها چیزی که فکر می کنم بازی فردا برابر گراناداست و اینکه تیم را به شرایط خوب برگردانم.»

 

دیدگاه‌ها