کد خبر : 1799689 | 01 دی 1400 ساعت 09:56 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: به رفتار فعلی با اوبامیانگ ادامه می‌دهیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید که این باشگاه فعلا قصد ندارد تصمیم جدیدی درباره پی‌یر امریک اوبامیانگ بگیرد.

آرتتا: به رفتار فعلی با اوبامیانگ ادامه می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در جام اتحادیه با ساندرلند روبرو شد و توانست با پیروزی 1-5 برابر این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

پی‌یر امریک اوبامیانگ که در هفته‌های اخیر و پس از بازگشت دیرهنگام از سفرش به فرانسه با مشکلات انضباطی در اردوی آرسنال روبرو شده و علاوه بر گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از او، در چند بازی از فهرست تیم نیز خط خورده در این بازی هم حضور نداشت.

آرتتا پس از پیروزی برابر ساندرلند درباره شرایط این مهاجم گابنی به خبرنگاران گفت:« ما به همان تصمیمی که گرفته بودیم پایبند هستیم و به همین روند ادامه خواهیم داد. او برای بازی امشب هم بار دیگر از فهرست خط خورد.»

 

1659291

 

ادی انکیتا ستاره بازی شب گذشته آرسنال بود و موفق شد با هت تریکی که کرد نقشی کلیدی در پیروزی تیمش و صعود به مرحله نیمه نهایی ایفا کند.

قرارداد این بازیکن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او تا به حال حاضر به پذیرش پیشنهادات مدیران آرسنال و تمدید قراردادش با این تیم نشده که باعث نگرانی میکل آرتتا است.

این مربی اسپانیایی در این باره اظهار داشت:« این کاری است که او هر روز در تمرینات انجام می‌دهد و توپ‌های بسیاری را به گل تبدیل می‌کند. من فکر می‌کنم حرف من دباره ادی همیشه یکی بوده است، این که ما چقدر او را دوست داریم و هربار که به میدان می‌رود تا چه اندازه برای ما مهم است. من می‌خواهم او را متقاعد کنم که در این تیم بماند.»

آرتتا اضافه کرد:« او هم مشتاق است و تنها چیزی که می‌خواهم این است که دقایق بیشتری فرصت برای بازی داشته باشد. تغییر دادن نظر او کار دشواری است اما به عنوان یک و باشگاه و شخص من واقعا می‌خواهیم که او در آرسنال بماند و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد.»

 

دیدگاه‌ها