کد خبر : 1799692 | 01 دی 1400 ساعت 10:06 | 19.4K بازدید | 14 دیدگاه

برگی از تاریخ 

هال تریک فرشاد پیوس در پوکر 10دقیقه ای (عکس)

اولین جام آسیایی پرسپولیس با رکوردی تاریخی از فرشاد پیوس ،گلزن تمام نشدنی این تیم در شب یلدای 31سال قبل همراه بود.

به گزارش "ورزش سه "، جام در جام باشگاه های آسیا در سال 69 اولین دوره خود را در کنار جام باشگاه های آسیا که قدمتی طولانی تر دارد آغاز کرد و پرسپولیس در این سال به عنوان نماینده ایران به دلیل قهرمانی در جام حذفی شرکت کرد و در نهایت موفق شد با شکست المحرق بحرین در مهرماه سال 70قهرمان این رقابت ها شود.


جام در جام باشگاه های آسیا برای پرسپولیس از شب طولانی یلدا در سال 1369 آغاز شد و این تیم در بازی رفت خود در برابر پنجاب پاکستان موفق شد با 9 گل پیروز شود. 


فرشاد پیوس گلزن تمام نشدنی فوتبال ایران در این روز  رکوردی جاودانه به نام خود ثبت کرد و در یک بازی باشگاهی موفق شد 7گل بزند و هال تریک  (haul-trick)تاریخی را به نام خود در فوتبال ایران به جا بگذارد.


فرشاد در این بازی یک کار بزرگ دیگر نیز انجام داد. او  در مدت ده دقیقه حد فاصل دقایق 34تا 44 موفق شد 4بار دروازه نماینده پاکستان را باز کند و پوکر کند.


بعدها کریم باقری در رقابت های مقدماتی جام جهانی 98فرانسه در  بازی ایران و مالدیو موفق به هال تریک شد تا به همراه فرشاد پیوس در بازی های باشگاهی بین المللی و ملی موفق شده باشند در یک بازی 7گل به ثمر برسانند.

 

1676233

دیدگاه‌ها