کد خبر : 1799730 | 01 دی 1400 ساعت 12:57 | 31.6K بازدید | 12 دیدگاه

هشدار برناردسکی به یووه: ما رئال مادرید نیستیم

فدریکو برناردسکی، وینگر یوونتوس، معتقد است که این تیم نباید مغرورانه بازی کند چون آنها رئال مادرید نیستند.

هشدار برناردسکی به یووه: ما رئال مادرید نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ ایتالیا به مصاف کالیاری رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد.

یکی از گل‌های این بازی را برناردسکی به ثمر رساند تا اولین گلش برای یوونتوس پس از آگوست 2020 را زده باشد.

این ملی‌پوش ایتالیایی به DAZN گفت:« من خوشحالم، از این لحظه لذت می‌برم و برای خودم و تیمم خوشحال هستم. پیروزی در این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و این که توانستیم سال 2021 را به این شکل به پایان ببریم اتفاق خوبی است. چیزی که اهمیت دارد این است که به عنوان یک تیم به هماهنگی خوبی برسیم و به هم کمک کنیم. ما باید تعادل تیم را پیدا کنیم و فکر می‌کنم در چند بازی اخیر این اتفاق رخ داده است.»

 

1660704

 

یوونتوس در 10 بازی از 19 بازی اول فصل به پیروزی رسیده و در حال حاضر چهار امتیاز با رده چهارم و منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد. آنها در چهار بازی از پنج بازی اخیرشان در لیگ ایتالیا پیروز میدان بوده‌اند.

برناردسکی در این باره اظهار داشت:« ما عادت داشتیم یک تیم باشیم اما یک گروه نبودیم. آرام آرام در حال ساختن گروه هستیم اما در طول یک ماه و نیم گذشته لذت کمک به یکدیگر را حس کردیم. ما نمی‌توانیم مغرورانه بازی کنیم و باید فروتن باشیم چون ما رئال مادرید نیستیم.»

او ادامه داد:« من در طول این مدت دوران سختی را سپری کردم اما از این بابت سپاسگزار هستم چون به لطف لحظات سخت است که شما می‌توانید پیشرفت کنید. من در یورو خوب بازی کردم اما این کار آسان نبود. هنوز شش ماه دیگر باقی مانده و امیدوارم با همین روند ادامه دهم.»

 

دیدگاه‌ها