کد خبر : 1799742 | 01 دی 1400 ساعت 14:03 | 14.4K بازدید | 5 دیدگاه

حسینی: تراکتوری‌ها بخاطر آن آفساید ناراحتند، نه پنالتی!

مدافع تراکتور از بازی با مس رفسنجان به عنوان خاطره ای تلخ طی این چند وقت اخیر یاد کرد.

حسینی: تراکتوری‌ها بخاطر آن آفساید ناراحتند، نه پنالتی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مغلوب مس رفسنجان در ضربات پنالتی شد تا وداعی زودهنگام از این جام داشته باشد.

تراکتوری ها بعد از اینکه بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید در ضیافت پنالتی ها، سه ضربه خود را از دست دادند تا سه بر یک مغلوب میهمان خود شوند. عبدالله حسینی، مدافع تیم تراکتور در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد این بازی گفت: اگر همه چیز طبق روال عادی خود پیش می رفت، بی هیچ حرف و حدیثی می توانستیم برنده از زمین خارج شویم ولی متاسفانه اشتباهات داوری، بی دقتی خودمان و البته بدشانسی باعث شد تا شرمنده هواداران شویم.

 

وی در مورد اشتباهات داوری بازی با مس رفسنجان گفت: همان طور که سرمربی تیم تاکید کرد، ما خیلی اهل گیر دادن به داور و اعتراضات مرسومی که در تیم های دیگر شاهدیم، نیستیم اما در بازی با مس اتفاقاتی افتاد که به نظرم فراتر از اشتباه بود. در این بازی رسما سر ما را بریدند و از این بابت خیلی ناراحتم چون چوب اشتباهات داوری را ما خوردیم و هیچ اتفاقی هم رخ نداد.

مدافع تراکتور با ابراز ناراحتی از هدر دادن پنالتی مقابل مس تاکید کرد: هیچ توجیهی نمی کنم ولی واقعا اشتباهات داوری به حدی اعصاب ما را خرد کرده بود که برای زدن ضربات پنالتی تمرکز کافی را نداشتیم. در آن لحظه با توجه به اینکه دروازه بان حریف جهت ها را خوب تشخیص می داد، خواستم توپ را به گوشه بالای دروازه بزنم. متاسفانه کمی قدرت توپ بالا بود و به بیرون رفت ولی قطعا اگر در چارچوب بود، گل می شد. خودم به عنوان یک تراکتوری از این اتفاق ناراحتم و بابت آن از هواداران عذرخواهی می کنم.

 

1667882

 

حسینی در خصوص جو تیم پس از حذف گفت: خود من یکی از بدترین اتفاقات فوتبالی این چند وقت اخیر را تجربه کردم. بیشتر از همه از این بابت ناراحت بودیم که به هیچ عنوان استحقاق شکست را نداشتیم و در همان 90 دقیقه می توانستیم کار را تمام کنیم. ولی به هر حال اتفاقی است که افتاده و باید از آن درس بگیریم و در ادامه بازی های لیگ برتر مسیری را در پیش بگیریم که با نتایج خوب، دل هواداران را شاد کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه تیمش بازی سختی مقابل هوادار خواهد داشت گفت: رویارویی با تیم های تازه صعود کرده همیشه سختی های خودش را دارد. البته ده هفته را پشت سر گذاشتیم و تقریبا شناخت خوبی از تیم هوادار داریم. از سویی دیگر هوادار هم طی این ده هفته تجربه لازم را کسب کرده و دیگر یک تیم تازه وارد به حساب نمی آید. آنها طی بازی های اخیر مخصوصا مقابل پرسپولیس نشان دادند که تیم خطرناکی هستند. بازی با مس را فراموش کرده ایم و به امید خدا می رویم تا با یک برد شیرین، آن را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها