کد خبر : 1799805 | 01 دی 1400 ساعت 19:34 | 34K بازدید | 26 دیدگاه

مارک آرمسترانگ:

با خرید لیونل مسی رکورد زدیم

مارک آرمسترانگ، یکی از مدیران پاری سن ژرمن فاش کرد انتقال لیونل مسی شرایط این باشگاه را متحول کرده است.

با خرید لیونل مسی رکورد زدیم

به گزارش "ورزش سه"، خرید بازیکنان بزرگ به جز درخشش آنها در داخل زمین فوتبال، از جنبه های دیگر نیز به شدت به سود باشگاه بوده و پول زیادی را به حسال مالکان واریز می کند. حالا مارک آرمسترانگ، مدیر مالی بخش اسپانسری پاری سن ژرمن مدعی شد از زمان جذب لیونل مسی اینقدر تقاضای خرید پیراهن این باشگاه افزایش یافته که آنها قادر به برآورده کردن همه آنها نبودند و شرایط پاری سن ژرمن از زمان خرید لیونل مسی به کلی تغییر کرده است.

 

1673533

 

مارک آرمسترانگ گفت: "خرید لیونل مسی توسط پاری سن ژرمن یک انتقال ارزشمند و بزرگ بوده و از نظر تجاری، تاثیر حضور او در باشگاه فوق العاده است. ما سال گذشته بیش از هر باشگاه دیگری پیراهن فروختیم و در سال پیش رو شرایط بهتر هم خواهد بود. انتقال مسی بی شک رکورد بالاترین میزان فروش لباس را داشته و ما در این مدت با افزایش حداقل 30 تا 40 درصدی روبرو شده ایم. تقاضای خرید این لباس بسیار زیاد بوده و اگر ما در ماه های اخیر می توانستیم بیشتر پیراهن تولید کنیم، فروش باشگاه حتی از این هم بالاتر می رفت.

 

متأسفانه در حال حاضر نمی‌توانیم تقاضای فراوان هواداران را به طور کامل برآورده کنیم، بنابراین همانطور که انتظار داشتیم علاقه به خرید از بازارهای دیگر در حال افزایش است. این فاکتور یکی از عواملی است که ما در استراتژی قیمت‌ گذاری در نظر خواهیم گرفت، اما اگر قیمت‌ بالا برود هم تعجب‌آور نخواهد بود. البته ما ما روی این موضوع کار می‌کنیم. با این وجود در خود باشگاه متعهد هستیم که قیمت‌ها را مقرون به صرفه نگه داریم تا همه هواداران بتوانند از تجربه دیدن باشگاه پاری سن ژرمن از نزدیک لذت ببرند."

دیدگاه‌ها