کد خبر : 1799813 | 01 دی 1400 ساعت 20:23 | 33.4K بازدید | 4 دیدگاه

روی کین:

فقط دوست داشتم لباسم را با زیدان عوض کنم

روی کین، هافبک سابق منچستریونایتد خاطرات جالبی از دوران ورزشی خود و البته زین الدین زیدان نقل کرده است.

فقط دوست داشتم لباسم را با زیدان عوض کنم

به گزارش "ورزش سه"، روی کین در دوران حضور در زمین فوتبال اغلب بازیکنی باجذبه و پرابهت بود و کمتر هواداری لبخندی روی چهره این هافبک ایرلندی و جنگنده در ذهن دارد. اما حالا و بعد از حدود دو دهه از پایان دوران ورزشی روی کین، او در مصاحبه ای جالب با گری نویل مدعی شد فقط یک بار لباس خود را با بازیکن حریف عوض کرده و همان یک بار هم پشیمان شده است. همچنین روی کین به تمجید از زیدان پرداخته و اعتراف کرد علاقه داشته پیراهن خود را با این اسطوره فرانسوی عوض کند.

 

1676415

 

روی کین گفت: "من فقط از یک بازیکن خواستم که پیراهن مان را با هم عوض کنیم. وقتی در لباس تیم ملی ایرلند مقابل آلمان قبل از جام جهانی 1994 بازی کردیم، لباس خود را با ماتیس سامر عوض کرده و البته پشیمان شدم. البته سامر انسانی مودب بود، اما اگر واقعا می خواستم لباس خود با یک نفر معاوضه کنم، احتمالا آن بازیکن زین الدین زیدان بود.

 

زیدان بازیکن بزرگ و درخشانی است. بعد از بازی منچستریونایتد مقابل رئال مادرید بود که من و زیدان با هم در تونل حرکت می کردیم. او به من نگاه می کرد و من تصور می کردم که زیدان احتمالا از من پیراهنم را بخواهد، اما در نهایت خوشحال شدم که این اتفاق رخ نداد. اما یک بار دیگر نیز مقابل زیدان بازی کردم اول با خودم گفتم لباسم را با او عوض کنم، اما در نهایت منصرف شدم و این اتفاق رخ نداد."

دیدگاه‌ها