کد خبر : 1799852 | 02 دی 1400 ساعت 02:06 | 19.9K بازدید | 10 دیدگاه

پیام پیولی به اینتر؛ پارسال کریسمس ما صدر بودیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان معتقد است هنوز نبرد برای فتح اسکودتو تمام نشده است.

پیام پیولی به اینتر؛ پارسال کریسمس ما صدر بودیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در خانه امپولی 2-4 به برتری دست یافته و سال 2021 را در رده دوم جدول و با فاصله چهار امتیازی با اینتر صدرنشین تمام کرد. اما استفانو پیولی مدعی شد سال گذشته آنها در این مقطع صدر جدول بوده و در نهایت قهرمان نشدند، پس نبرد برای قهرمانی همچنان ادامه دارد.

 

استفانو پیولی گفت: "ما مقابل حریف بسیار دشواری بازی کردیم، اما با شخصیت و اراده تیمی، واکنش خوبی نشان دادیم. همیشه می‌خواهم بهتر از حریف بازی کنم، اما امروز کسب سه امتیاز مهم‌ترین هدف بود. ما حتی اگر فکر کنیم که مستحق شکست مقابل ناپولی نبودیم، اخیرا نتایج خوبی کسب نکرده و به این پیروزی نیاز داشتیم. اکنون می توانیم کمی راحت تر استراحت کرده و برای ژانویه دشوار آماده شویم.

 

1669938

 

هر پیروزی سه امتیاز ارزش دارد، اما در برخی لحظات  برخی از بازی‌ها کمی مهم تر می‌شوند و مسابقه امشب این یکی از آنها بود، زیرا ما در بهترین فرم خود قرار نداشته و اخیرا در تقابل رودررو با ناپولی شکست خورده بودیم.

 

میلان امشب با روحیه، اتحاد و میل به کسب پیروزی تحت هر شرایطی، در مقابل امپولی بازی کرد. ما فصل گذشته در زمستان صدرنشین بوده و فاتح اسکودتو نشدیم، بنابراین هیچ چیز هنوز قطعی نشده است.

 

هدف این است که به روند پیشرفت خود ادامه دهیم. ما فصل اول 66 امتیاز و فصل دوم 79 امتیاز کسب کردیم و حالا هدف میلان این است که این فصل بهتر عمل کند. ما حالا با یک امتیاز کمتر نسبت به فصل گذشته به نیم فصل رسیدیم، اما همچنان معتقدم که می توانیم با امتیازات بیشتری فصل را به پایان برسانیم. می خواهم از هواداران میلان تشکر کنم و کریسمس را به آنها تبریک بگویم، زیرا آنها با شور و هیجانی فوق العاده از ما حمایت می کنند. امیدواریم در سال 2022 حتی بهتر از این هم عمل کنیم."

 

دیدگاه‌ها