کد خبر : 1799853 | 02 دی 1400 ساعت 01:39 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

سامان یک ربع فرصت بازی داشت؛

برنتفورد 0-چلسی 2؛ خبری از شگفتی نبود

مهاجم ایرانی تیم برنت‌فورد تنها 15 دقیقه فرصت بازی مقابل چلسی را پیدا کرد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

برنتفورد 0-چلسی 2؛ خبری از شگفتی نبود

به گزارش ورزش سه، تیم برنتفورد از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در یکی از مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان چلسی بود.

 

سامان قدوس که آخرین بار در هفته دوازدهم لیگ جزیره حضور ثابت مقابل نیوکسل داشت و پس از آن در سه بازی نیمکت‌نشین بود و در دیدار اخیرشان برابر واتفورد به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و برنتفورد با پنالتی دقایق واپسینی که او گرفت برنده بازی شد، امید زیادی داشت که مقابل چلسی در ترکیب اصلی قرار بگیرد. این اتفاق اما رخ نداد و برنتفورد در حالی که سامان را روی نیمکت داشت به مصاف چلسی رفت.

 

1676514

 

بازی در نیمه اول گلی نداشت و دو تیم با تساوی صفر – صفر راهی رختکن شدند. توخل در این دیدار به بازیکنان ذخیره خود میدان داده بود اما در نیمه دوم چند بازیکن اصلی اش را وارد زمین کرد تا کار را در وقت های قانونی به پایان برساند. در میان تعویض های پرتعداد چلسی، برنتفورد هم تعویض هایی را داشت که یکی از آنها ورود سامان قدوس به میدان بود؛ او در دقیقه 73 به جای ریکو هنری به میدان آمد اما نتوانست مثل بازی قبل برای تیمش معجزه کند و این چلسی بود که با دو گل دقایق واپسین به پیروزی رسید.

 

پونتوس جانسون، مدافع سوئدی برنتفورد در حالی که مهاجمان چلسی توفیقی در باز کردن دروازه تیمش نداشتند، با یک گل به خودی در دقیقه 80 نقشه های میزبان برای کشیدن کار به وقت های اضافه و پنالتی را نقش بر آب کرد و 5 دقیقه بعد با اعلام یک پنالتی برای چلسی و گل کردن آن توسط جورجینیو، نسخه برنتفورد پیچیده شد تا یاران سامان از رسیدن به جمع 4 تیم نهایی بازبمانند.

دیدگاه‌ها