کد خبر : 1799856 | 02 دی 1400 ساعت 09:21 | 11.6K بازدید | 6 دیدگاه

راجرز: نمی‌توانم جز تعریف از بازیکنانم، کاری انجام دهم

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، معتقد است که تیمش شایسته پیروزی بر لیورپول و صعود به مرحله بعد از جام اتحادیه بوده است.

راجرز: نمی‌توانم جز تعریف از بازیکنانم، کاری انجام دهم

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس در آنفیلد مهمان لیورپول بود. این مسابقه بسیار جذاب و تماشایی در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه 3-3 به پایان رسید. با این حال در ضربات پنالتی قرمزهای آنفیلد با نتیجه 5-4 پیروز شده تا راهی نیمه‌نهایی جام اتحادیه شوند.

 

 

1676527

 

 

برندان راجرز، سرمربی لستر در پایان بازی گفت: "ما تا آخرین لحظات بازی سعی کردیم که به پیروزی برسیم و از این مرحله رد شدیم اما نهایتاً در دقیقه 94 گل تساوی را دریافت کردیم. من به خاطر بازیکنان بسیار ناامید شدم چراکه آنها تلاش بسیار زیادی در این مسابقه انجام دادند."

 

راجرز در ادامه گفت: "من نمی‌توانم کاری به جز تعریف و تمجید از بازیکنانم کاری انجام دهم. اگر در یک رقابت با تمام توان و تلاش خود به میدان بروید و شکست بخورید آن وقت می توانید راحت تر آن را بپذیرید. ما مقابل لیورپول همه انرژی خود را به کار گرفتیم اما نتوانستیم نتیجه آن را ببینیم."

 

 

1676526

 

 

راجرز در طول مسابقه نسبت به عملکرد داور بازی نیز بسیار معترض بود. او در پایان مسابقه گفت: "داوری واقعا افتضاح بود و یکی از بدترین قضاوت هایی بود که من در این مدت مشاهده کرده بودم."

دیدگاه‌ها