کد خبر : 1799847 | 02 دی 1400 ساعت 01:26 | 49.2K بازدید | 16 دیدگاه

صعود دراماتیک لیورپول؛ بازگشت از دل جهنم! (عکس)

لیورپول در دیداری دراماتیک و تماشایی در نهایت در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی مقابل لسترسیتی شد.

به گزارش "ورزش سه"، به روزهای دشوار و شلوغ شروع سال جدید نزدیک می شویم و شیوع دوباره ویروس کرونا شرایط را در فوتبال انگلیس دشوار ساخته است. لیورپول در شبی که برخی از بازیکنان ثابت خود را در مقابل لستر در جام اتحادیه در اختیار نداشت، در دقیقه 95 به گل تساوی دست یافته و در نهایت در ضربات پنالتی حریف خود را مغلوب کرد.

 

جیمی واردی، ستاره انگلیسی لسترسیتی که در سال های اخیر متخصص باز کردن دروازه لیورپول بوده، در همان دقایق ابتدایی درخشش خود  را در مقابل این تیم دوباره تکرار کرده و موفق شد دو بار و در فاصله ای کوتاه دروازه لیورپول را باز کند.

 

1676469

 

1676468

 

1676467

 

مرسی سایدی ها در صدد جبران برآمده و موفق شدند خیلی زود و با ضربه تماشایی اوکسلید جمبرلین اختلاف را به حداقل برسانند. اما در دقایق پایانی نیمه اول بود که جیمز مدیسون با یک ضربه خیره کننده و فوق العاده از فاصله ای قابل توجه باز هم دروازه لیورپول را باز کرد و در نهایت لسترسیتی با نتیجه خوب 1-3 راهی رختکن شد.

 

1676485

 

1676482

 

مرسی سایدی ها در نیمه دوم در صدد جبران برآمده و یکی از گل های خورده را جبران کردند. دیگو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول در محوطه جریمه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، کسپر اشمایکل را مغلوب کرد.

 

1676484

 

اما در شرایطی که حملات لیورپول نتیجه ای نداشت و به نظر می رسید حذف این تیم قطعی باشد، مرسی سایدی ها در دقیقه 95 به گل تساوی دست یافتند. مینامینو، ستاره ژاپنی این تیم در سمت چپ صاحب فرصت شده و با یک ضربه زمینی و فوق العاده به گوشه دروازه کار را به تساوی کشاند تا در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

در ضربات پنالتی هر دو تیم سه پنالتی اول خود را تبدیل به گل کردند، اما این کلهر بود که ضربه توماس، بازیکن لستر را مهار کرد تا لیورپول پیش افتد. اما خود مینامینو که گل تساوی لیورپول را به ثمر رسانده بود، پنالتی خود را به آسمان کوبید تا همه چیز به تساوی کشیده شود. اما در ادامه رایان برتراند نیز پنالتی خود را از دست داد و دیگو ژوتا با گل کردن پنالتی خود زمینه ساز صعود لیورپول به دور بعدی شد.

 

1676495

 

مینامینو در دقیقه 95 به داد لیورپول و یورگن کلوپ رسید و گل تساوی تیمش را وارد دروازه لسترسیتی کرد.

 

1676496

 

کلهر، دروازه بان جوان لیورپول با مهار دو پنالتی مرد اول تیمش بود و در ضربات پنالتی یک تنه موجبات صعود دراماتیک تیمش را فراهم کرد.

دیدگاه‌ها