کد خبر : 1799861 | 02 دی 1400 ساعت 10:18 | 8.3K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: قهرمانی نیم فصل به معنای فتح جام نیست

استفانو پیولی، سرمربی میلان، به اینتر هشدار داد که چندان از قهرمانی نیم فصل خوشحال نباشد.

پیولی: قهرمانی نیم فصل به معنای فتح جام نیست

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ ایتالیا به مصاف امپولی رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی رسید.

میلان با این نتیجه و با 42 امتیاز از 19 بازی در فاصله چهار امتیازی اینتر صدرنشین در رده دوم قرار گرفت تا به نیم فصل دوم برای بازگشت به صدر جدول امید داشته باشد.

پیولی پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« ما برابر حریف بسیار دشواری به میدان رفتیم اما شخصیت و عزم راسخ تیم را نشان دادیم. من همیشه می‌خواهم بهتر از حریف بازی کنیم اما امروز مهم‌ترین موضوع کسب سه امتیاز این بازی بود. ما نتایج خوبی به دست نیاوردیم، حتی با این که من اعتقاد دارم شایسته شکست برابر ناپولی نبودیم. حالا می‌توانیم برای ژانویه‌ای سخت آماده شویم.»

 

1657314

 

این مربی ایتالیایی ادامه داد:« هر پیروزی سه امتیاز دارد اما لحظاتی است که وزن پیروزی در بعضی دیدارها سنگین‌تر است. این بازی یکی از آنها بود چون ما در بهترین شرایط خودمان نبودیم و به تازگی بازی مستقیم برابر ناپولی را از دست دادیم. این تیمی بود که با روحیه، اتحاد و عزم جزم برای پیروزی به هر قیمتی بازی می‌کرد.»

او اضافه کرد:« ما بار دیگر به رقابت برگشتیم. قدم آخر همیشه سخت‌ترین قدم است چون ما میلان هستیم و انتظارات از ما بالاست اما امسال مدام شاهد نتایج عجیب در کل لیگ هستیم. نیم فصل دوم سخت‌تر خواهد بود، بنابراین ما باید انرژی را افزایش داده و آماده باشیم. از بازی امشب تیمم راضی هستم اما در عین حال از این که می‌توانیم به سختی‌ها واکنش نشان دهیم هم راضی هستم.»

پیولی در واکنش به قهرمانی اینتر در نیم فصل نیز اظهار داشت:« وقتی بازیکنان کلیدی را از دست می‌دهید، جای خالی آنها در تیم مشخص می‌شود. نکته مهم این است که بتوانید با تیم‌های بزرگ رقابت کنید. به هرحال ما هم فصل گذشته قهرمان نیم فصل شدیم اما در نهایت جام را دریافت نکردیم، بنابراین هنوز چیزی مشخص نیست.»

 

دیدگاه‌ها