کد خبر : 1799867 | 02 دی 1400 ساعت 10:58 | 9.4K بازدید | 14 دیدگاه

پوچتینو: به امید بازگشت قوی‌تر بعد از کریسمس

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که نتیجه تساوی مقابل لوریان عادلانه بوده است.

پوچتینو: به امید بازگشت قوی‌تر بعد از کریسمس

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن صدرنشین رقابت‌های لیگ فرانسه شب گذشته از سری مسابقات هفته نوزدهم، مهمان لوریان قعر جدولی بود. در حالی که تصور می شد شاگردان مائوریسیو پوچتینو کار دشواری برای پیروزی نداشته باشند، نهایتا با تساوی 1-1 متوقف شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که حتی پاری‌سن‌ژرمن تا لحظات پایانی بازی از حریفش عقب بود اما گل دقیقه 1+90 مائورو ایکاردی این تیم را از شکست نجات داد.

 

 

1676559

 

 

مائوریسیو پوچتینو در پایان بازی درباره توقف غیرمنتظره تیمش گفت: "بازی بسیار سختی بود. ما قبل از بازی در مورد این واقعیت صحبت کردیم که سخت خواهد بود زیرا ما 9 بازی در 4 هفته انجام دادیم که اتفاق دشواری است. من فکر می کنم در کل نتیجه عادلانه ای بود. در واقع شرایطی به وجود آمد که شکستن سد دفاعی آنها برای ما بسیار دشوار شد. "

 

 

1676558

 

 

پوچتینو در ادامه پیرامون تغییراتی که در تیمش به وجود آورد نیز گفت: "ما سعی کردیم برخی از مشکلات را برطرف کنیم زیرا در نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم. ما به لوریان اجازه دادیم تا انتقال توپ را به راحتی انجام دهد. آن‌ها بسیار خطرناک هستند زیرا خیلی سریع عمل می‌کنند و بازیکنان بسیار خوبی در جلو دارند. اکنون زمان گذراندن وقت با خانواده است و کریسمس و سال نو همه شما مبارک و البته برای بازگشت قوی تر."

دیدگاه‌ها