کد خبر : 1799873 | 02 دی 1400 ساعت 11:23 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین آلیسون همیشه عالی است

کِلِهر ناجی لیورپول پس از یک نیمه فاجعه‌بار (عکس)

کوایمین کِلِهر، دروازه‌بان ایرلندی، ستاره بازی شب گذشته لیورپول برابر لسترسیتی بود.

کِلِهر ناجی لیورپول پس از یک نیمه فاجعه‌بار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه به مصاف لسترسیتی رفت و موفق شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد.

لیورپول با پنج بازی در طول 12 روز چاره‌ای جز استراحت دادن به بعضی از بازیکنان اصلی ترکیبش نداشت تا بتواند به رقابت با سیتی در لیگ برتر ادامه دهد و همین موضوع باعث شد که کلوپ بازیکنان جوانی را در این دیدار به میدان بفرستد.

لستر که به دلیل شیوع ویروس کرونا 10 روز استراحت کرده بود با تمامی نفرات به میدان آمد و توانست از بی‌تجربگی بازیکنان حریف استفاده کرده و روی ضدحملات به گل برسد.

 

1676573

 

این بازی در وقت قانونی با تساوی 3-3 به پایان رسید اما دروازه‌بان جوان لیورپول توانست در ضربات پنالتی ناجی تیمش باشد و با مهار دو پنالتی زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه شد.

کِلِهر در ابتدا پنالتی لوک توماس را مهار کرد و این اتفاق به این معنا بود که با گل شدن ضربه بعدی، لیورپول راهی مرحله نیمه نهایی می‌شد.

اما تاکومی مینامینو ضربه بعدی را به بیرون زد تا بازی همچنان ادامه پیدا کند اما کِلِهر بار دیگر در قامت قهرمان این بازی ظاهر شد و ضربه رایان برتراند را نیز مهار کرد تا با گل شدن ضربه دیوگو ژوتا، نقش مهمی در صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی ایفا کرده باشد.

 

1676575

 

یورگن کلوپ نیز پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران به تمجید از عملکرد این دروازه‌بان پرداخته و اظهار داشت:« او دروازه‌بانی فوق العاده است. کِلِهر استعداد بسیاری دارد، بازی با پایش خوب است و درک بازی بسیار خوبی دارد. این اولین بار نیست که او جزئی از این بازی‌های درخشان است اما این یک گام رو به جلو برای او بود و توانست ما را در این بازی نجات دهد. من واقعا از عملکردش راضی و خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها