کد خبر : 1799894 | 02 دی 1400 ساعت 15:12 | 46.9K بازدید | 12 دیدگاه

رهایی از شر دو بازیکن، شرط انتقال دی‌لیخت به بارسا

به نظر می رسد که جدایی ساموئل اومتیتی و فیلیپ کوتینیو شرط انتقال ماتیاس دی‌لیخت به بارسا خواهد بود.

رهایی از شر دو بازیکن، شرط انتقال دی‌لیخت به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده در این مقطع از فصل بارسلونا خود را از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده ببیند و در جایگاه هفتم لالیگا قرار بگیرد، ضعف خط دفاعی این تیم بوده است. در واقع بارسا بعد از انجام 18 بازی در لالیگا 22 گل دریافت کرده که این آمار برای تیمی که می خواهد در قامت یک مدعی ظاهر شود، اصلا قابل قبول نیست.

 

در همین راستا به نظر می‌رسد که سران باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات ژانویه و البته تابستان آینده برای تقویت فاز دفاعی تیم ژاوی اقدام خواهند کرد. در این بین گفته می‌شود که ماتیاس دی لیخت یکی از اصلی ترین گزینه های بلوگرانا محسوب می شود. بازیکنی که پیش از انتقال به یوونتوس نیز شایعاتی درباره حضور او در بارسا وجود داشت اما نهایتا تصمیم گرفت که راهی بیانکونری شود.

 

 

1662136

 

 

با این حال وضعیت اقتصادی باشگاه بارسلونا به گونه ای است که به آنها این اجازه را نمی دهد که ریخت و پاش زیادی در نقل و انتقالات انجام دهد. اما در این بین راه حل هایی نیز وجود دارد. جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، مدعی شده که آبی اناری ها به جذب ماتیاس دی لیخت بسیار علاقه‌مند هستند اما آنها برای رسیدن به این هدف مهم خود ابتدا باید فیلیپ کوتینیو و ساموئل اومتیتی را به فروش برسانند. در واقع رومرو تاکید کرده که در صورت رقم خوردن این اتفاق بارسا مشکلی برای آوردن مدافع هلندی به نوکمپ نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها