کد خبر : 1799909 | 02 دی 1400 ساعت 22:23 | 72.4K بازدید | 1 دیدگاه

فضای بشیکتاش عالی است

پاسخ رد به ژاوی، ژانویه به بارسا بر نمی‌گردم

میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی بارسا که قرضی برای بشیکتاش بازی می کند قصد بازگشت در تیم فصل را ندارد.

پاسخ رد به ژاوی، ژانویه به بارسا بر نمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رفت میرالم پیانیچ بعد از انتقال به بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به یکی از ارکان خط هافبک این تیم تبدیل شود اما در فصل 21-2020 رونالد کومان هیچ علاقه ای به استفاده از این بازیکن نشان داد و ستاره بوسنیایی در اکثریت قریب به اتفاق بازی های فصل پیش بلوگرانا نیمکت‌نشین بود.

 

 

1676635

 

 

نیمکت نشینی های پیانیچ نهایتاً باعث شد او در تابستان به شکل قرضی بارسلونا را ترک کرده و راهی بشیکتاش ترکیه شود. در فصلی که بشیکتاش با صدر جدول 20 امتیاز فاصله دارد و تیم دهم جدول است، پیانیچ از معدود ستاره های تاثیرگذار تیم محسوب می شود.

 

 

1663957

 

 

گفته می شود بارسلونا با توصیه ژاوی قصد بازگرداندن پیانیچ را دارد اما ستاره بوسنیایی گفت:« حداقل تا پایان فصل در بشیکتاش می مانم و قصد ندارم این جو خوب و شیرین را رها کنم. مصدوم بودم ولی تلاش کردم زودتر به میدان برگردم و بتوانم به تیم کمک کنم.

روز به روز بهتر می شوم و در بشیکتاش شاد و خوشحالم. اینجا از فوتبال لذت می برم و به همین دلیل حداقل تا پایان فصل ماندنی هستم. تیم خوبی داریم و هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقیمانده، ضمن اینکه در جام حذفی هنوز شانس قهرمانی داریم. بازی به بازی پیش خواهیم رفت. در بشیکتش فضایی صمیمانه وجود دارد و با همه از جمله مربی رابطه خوبی دارم. چرا باید این تیم را در نیم فصل رها کنم؟»

دیدگاه‌ها