کد خبر : 1800025 | 03 دی 1400 ساعت 10:38 | 33.3K بازدید | 8 دیدگاه

اسکای اسپورت: جذب سردار آزمون دشوار است

اسکای اسپورت از تلاش نیوکاسل برای جذب بازیکنان جدید در تعطیلات زمستانی پرده برداشت.

اسکای اسپورت: جذب سردار آزمون دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، جذب بازیکن در خط حمله بیشتر از سایر خطوط برای تیم نیوکاسل احساس می شود. به این خاطر که این تیم در 18 بازی سپری شده در لیگ برتر انگلیس 18 گل زده و معدل گل زده این تیم در هر بازی یک گل است که تاکنون نتوانسته امتیازات مهمی را برای نیوکاسل به ارمغان بیاورد و هم اکنون این تیم با حضور در رده نوزدهم جدول خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند.

 

اسکای اسپورت در این باره نوشت: باشگاه نیوکاسل برای تقویت خط حمله خود بازی های سردار آزمون را نگاه می کند اما به نظر می رسد جذب این بازیکن برای باشگاه انگلیسی دشوار است.

 

اسکای اسپورت به دلیل این موضوع اشاره نکرد. شاید به این خاطر که نیوکاسل در قعر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و سردار آزمون این ریسک را به جان نمی خرد که از تیم صدرنشین در لیگ برتر روسیه راهی یک تیم قعر نشین در لیگ برتر انگلیس شود. نکته مهم دیگر اینکه در سایه توافق شفاهی لیون برای عقد قرارداد به مدت 4.5 فصل با سردار آزمون به ارزش 13.5 میلیون یورو باشگاه زنیت هم پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مطرح کرده است و هم اکنون منتظر دریافت پاسخ است.

 

1676755

 

سردار آزمون به تازگی در نظر سنجی صورت گرفته از سوی روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه به عنوان بهترین بازیکن فوتبال روسیه در سال 2021 انتخاب شده است. این بازیکن تا پایان فصل جاری با زنیت قرارداد دارد اما بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی رسانه های روسی و فرانسوی در تعطیلات زمستانی راهی تیم لیون خواهد شد.

دیدگاه‌ها