کد خبر : 1801091 | 08 دی 1400 ساعت 15:06 | 26.5K بازدید | 15 دیدگاه

مشتریان آزمون بیشتر شدند

سفر مدیران سویا به روسیه برای جذب سردار

یک رسانه روسی مدعی شد که رامون مونچی مدیرورزشی سویا برای جذب سردار آزمون راهی روسیه شده است.

سفر مدیران سویا به روسیه برای جذب سردار

به گزارش "ورزش سه"، بحث انتقال سردار آزمون به یک تیم جدید، به سوژه این روزهای فوتبال روسیه تبدیل شده است. پس از اینکه گفته می شد این بازیکن ایرانی با مدیران لیون به توافق رسیده است، اما برخی موانع و پیشنهادات جدید از تیم هایی مانند آتالانتا و نیوکاسل باعث شد تا کار این انتقال گره خورده و فعلا در حالت استندبای قرار بگیرد.

 

اما اکنون یک رسانه روسی از باز شدن پای یک مشتری جدید به پروژه جذب سردار خبر داده است. وب سایت matchtv در خبری نوشت: رامون مونچی مدیر ورزشی سویا به روسیه سفر کرده است تا آزمون را متقاعد کرد که به این تیم بپیوندد اما مهاجم زنیت نمی خواهد به اسپانیا برود.

این وب سایت در ادامه خبر خود نوشته است: سردار آزمون مهاجم زنیت گزینه های مختلفی برای ادامه فوتبال خود در اروپا دارد. به گزارش مچ تی وی و به نقل از یک منبع آگاه، رامون مونچی مدیر ورزشی سویا برای مذاکرات جهت استخدام مهاجم ایرانی به سن پترزبورگ پرواز کرد.

سویا همچنان می خواهد آزمون را به خانه بیاورد. مدیر ورزشی این تیم به سنت پترزبورگ پرواز کرد تا سردار را متقاعد کند که به اسپانیا برود. نیوکاسل نیز به جمع تیم های علاقه مند به جذب آزمون اضافه شده است.

 

1678149

 

پیشنهادی از لیون وجود دارد، اما این گزینه ای نیست که برای همه طرفین جذاب باشد. خود سردار تمایلی به رفتن به اسپانیا ندارد و گزینه هایی جهت حضور در انگلیس و آلمان را ترجیح می دهد. یک منبع گفت: این انتقال تنها براساس تمایل شخصی آزمون صورت می گیرد و همه باشگاه ها نمی توانند شانس یکسانی در جذب او داشته باشند.

 

آزمون در این فصل 21 بازی برای زنیت انجام داده، 10 گل زده و 4 پاس گل داده است. قرارداد این بازیکن با زنیت در انتهای فصل جاری به پایان می رسد.

دیدگاه‌ها