کد خبر : 1800026 | 03 دی 1400 ساعت 10:42 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: در کریسمس تمرینات آنلاین داریم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، تایید کرد که تمرینات این تیم در تعطیلات کریسمس نیز ادامه دارد.

پیولی: در کریسمس تمرینات آنلاین داریم

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث شد که تکنولوژی بیشتر از قبل و در حجم وسیع‌تری وارد زندگی روزمره شود.

این موضوع حالا تنها به کارمندان اداری و شرکت‌ها مربوط نیست و به نظر می‌رسد که استفاده از برنامه‌های اینترنتی جایگاه ویژه‌ای در دنیای فوتبال در طول تعطیلات نیز پیدا کرده است.

پیولی پس از پیروزی 2-4 برابر امپولی به اسکای اسپورت ایتالیا درباره تعطیلات پیش رو گفت:« من به بازیکنان گفتم که در 27 و 28 دسامبر جلسات تمرینی از طریق برنامه زوم خواهیم داشت و سپس در تاریخ 30 دسامبر بار دیگر کارمان را در میلانلو ادامه می‌دهیم.»

 

1660880

 

این در حالی است که رقابت‌های لیگ ایتالیا تا تاریخ ششم ژانویه تعطیل است و میلان نیز قرار نیست در هیچ دیداری به میدان برود اما پیولی اطمینان دارد که تمرین کردن با بازیکنان باعث می‌شود که آنها آمادگگی‌شان را در طول این تعطیلات از دست ندهند.

این اولین بار نیست که میلان جلسات تمرینی را از طریق برنامه زوم و به صورت آنلاین برگزار می‌کند، چرا که بسیاری از باشگاه‌ها در ایتالیا و سایر کشورها در طول قرنطینه پس از شیوع جهانی ویروس کرونا در سال 2020 اقدام به ارسال برنامه تمرینی به بازیکنان کردند تا از شرایط مسابقه دور نشوند.

روسونری در طول تعطیلات نیز به تمریناتش ادامه خواهد داد تا آماده شروع نیم فصل دوم و همچنین رقابت‌های کوپا ایتالیا در سال جدید میلادی باشد.

 

دیدگاه‌ها