کد خبر : 1800051 | 03 دی 1400 ساعت 12:52 | 16.2K بازدید | 6 دیدگاه

عجیب اما واقعی؛ غیبت زلاتان به سود میلان

به نظر می‌رسد که تاثیرگذاری زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، روی عملکرد این تیم تا حد زیادی کاهش یافته است.

عجیب اما واقعی؛ غیبت زلاتان به سود میلان

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیموویچ پس از بازگشت به میلان در ژانویه 2020 توانست عملکرد بسیار خوبی را در این تیم به نمایش گذاشته و به یکی از مهره‌های اصلی آنها تبدیل شود.

زلاتان با گلزنی‌ها و قدرت رهبری که در زمین از خود به نمایش گذاشته بود توانست در بازگشت میلان به لیگ قهرمانان و نتایج خوب این تیم در فصل گذشته نقش مهمی داشته باشد.

اما به نظر می‌رسد که این اتفاق در فصل جاری چندان صدق نمی‌کند و شرایط برای این بازیکن به شکل قابل توجهی تغییر کرده است.

کالچومرکاتو خبر داده که میلان این فصل در دیدارهایی که زلاتان را در ترکیب اصلی نداشته موفق شده 31 امتیاز از 42 امتیاز ممکن را به دست آورد که اکثر آنها در 11 دیدار ابتدایی فصل بوده‌اند.

 

1659954

 

از سوی دیگر، زمانی که این مهاجم 40 ساله در ترکیب اصلی میلان قرار گرفته، این تیم تنها 11 امتیاز کسب کرده که روی سه پیروزی، دو تساوی و سه شکست به دست آمده است.

به این ترتیب میانگین امتیازی این تیم در هر بازی که زلاتان در ترکیب حضور داشته 1.38 بوده و این میانگین در هر بازی در زمان غیبت این بازیکن سوئدی به 2.82 می‌رسد.

با این حال شاید این آمار نشانگر نقش زلاتان در این تیم نباشد، چرا که میلان در  هفته‌های اخیر با بحران جدی مصدومیت روبرو شده و اکثر امتیازاتی که به دست آورده پیش از این اتفاق بوده است.

هرچند کالچومرکاتو معتقد است که زلاتان هنوز مهاجمی تعیین کننده است اما شاید نتواند از دقیقه اول با سرعت بازی همراه شود.

این بازیکن هنوز می‌تواند در هنگام حضور در زمین سرنوشت‌ساز ظاهر شود و تا به حال در این فصل هفت گل در لیگ ایتالیا به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها